HEE Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 noen som gidder og brenne en cd med virus til meg ? Neida. tenkte jeg skal sette opp en ren maskin med win98 og sette op en "fake" mail konto og adde bare en persjon i adresseboka og legge inn masse virus på maskina. vil da denne persjonen få virus dagelig i sin mail adresse ? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Bevisst virusspredning får deg i beste fall i trøbbel med din ISP, i værste fall trøbbel med politiet. Dette er en av de mest barnslige og uansvarlige trådstartene jeg har sett i dette forumet. Sikkerhetdelen av forumet brukes til å forbedre sikkerhet, ikke informasjon om virusspredning. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Bevisst virusspredning får deg i beste fall i trøbbel med din ISP, i værste fall trøbbel med politiet. Dette er en av de mest barnslige og uansvarlige trådstartene jeg har sett i dette forumet. Sikkerhetdelen av forumet brukes til å forbedre sikkerhet, ikke informasjon om virusspredning. hehe mulig det hva er din e-mail da ?? var jo bare et spørsmål hvis du ikke likte det du så hvorfor svarte du da ? Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Om du virkelig vil vite det er svaret "Det spørs". Virus sprer seg på forskjellige måter. Som en annen sa det er dette uansvarlig og barnslig oppførsel og ISP-en din vil sannsynligvis ta affære. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 hehe mulig det hva er din e-mail da ?? Vet ikke helt om jeg husker, kan det være [email protected]? var jo bare et spørsmål hvis du ikke likte det du så hvorfor svarte du da ? Fordi jeg ikke liker slik uansvarlighet, og dette forumet er ment til å være seriøst. Du har jo selv vært rammet av virus noen ganger, så du vet hvor plagsomt dette er. Og når noen skal være 22 år, så skal man ha vokst av seg slike tendenser. Ellers, står det bra til i Smiuv.? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Det holder...posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg