scoom Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hei.. Beklager at eg legger inn eit nytt tema om N6600, men har eit lite spørsmål om den.. Nokon som får sende ringetoner via bluetooth med denne telefonene.. altså .MID filer.. får det ikkje til, og lurte på om det skulle være sånn, eller andre får til å sende..? Finnest det eventuelt noko program som kan brukast til å sende .MID filer via bluetooth..? på forhand takk:-) Lenke til kommentar
vette Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Har du extended file manager? programme lar deg browse alle mappene på mobilen. Å kan brukes til å sende hvilken som helst fil fra telefonen. Ringe lydene ligger på z:\nokia\sounds\digital\ Lenke til kommentar
scoom Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Takker :-) Veit du/dykk kva for mappe ein kan finne meldingar i..? altså dei du mottar i innboksen(både av type vanleg sms,mms, og den du får av bluetooth når du sender vanlege programm til mobilen.) Nokon som har peiling..? Takker for alle svar :-) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Vel, aller først, skaff deg FExplorer (kjapt søk på google, eller send meg en PM). Samme som Windows Utforsker, på en måte... Når du har lastet ned det, så ligger meldingene som du har sendt til innboksen i c:\system\mail og i en av undergruppene der. Har du derimot valgt å lagre alle meldinger i minnekortet, finner du meldingene dine på e:\system\mail og i en av undergruppene. Håper dette hjalp... Endret 21. november 2003 av c_u_m8 Lenke til kommentar
scoom Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 er det programmet gratis?? I sofall sånn som det står på siden deira kan eg sikkert få kvitta meg med den irreterandes fila som eg sendte til mobilen som nekter å slette seg.. kommer opp "Generell: Allerede i bruk" viser til --> Problem med å slette melding Håper berre eg får vekk den fordømte fila så er eg evig takknemleg :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå