Torstein Norum Bugge Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Men heller ikke Apple var først om å bruke navnet på en mobil.Joda, LG lager også en telefon kalt «SE» Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 SE har jo vært helt vanlig å slenge på alternative varianter av produkter i årevis? Telefon eller ikke? AtW 2 Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Mange ting som heter SE, Windows 98 SE (Second edition) er jo en variant. LG har vel rettighetene på varemerket "G5 SE", men å få rettighetene på akronymet "SE" har de nok ikke. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 (endret) SE har i alle år vært en forkortelse for Special Edition (I tillegg til Sony-Ericsson en periode og Second Edition for Win98). Jeg skjønner ikke hva som er så spesielt med at forkortelsen fortsatt er i bruk at det fortjener en artikkel. Endret 12. april 2016 av Simen1 3 Lenke til kommentar
Viewety Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 (endret) Fint at dere skriver om at LG kommer med en alternativ telefon til G5, men kan dere ikke legge dere på et litt mer seriøst nivå igjen? Merker at jeg trekker mer og mer vekk fra denne siden, da det virker som kunnskapsnivået og evnen til å formidle nyheter på en ordentlig måte har gått rett i dass etter avviklingen av hw.no. Endret 12. april 2016 av Viewety 4 Lenke til kommentar
Suppen Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Fint at dere skriver om at LG kommer med en alternativ telefon til G5, men kan dere ikke legge dere på et litt mer seriøst nivå igjen? Merker at jeg trekker mer og mer vekk fra denne siden, da det virker som kunnskapsnivået og evnen til å formidle nyheter på en ordentlig måte har gått rett i dass etter avviklingen av hw.no. Jeg også. Dessuten er det nesten bare tester her for tiden. 1 Lenke til kommentar
ToreBjerkholt Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Ehm... finnes det en iPhone SE også? Da lærte jeg det også ... 1 Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 windows 98 Se /whistleinnocently Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 (endret) Som flere har nevnt, SE har vært brukt siden 90-tallet og muligens før. Denne artikkelen troner høyt på årets topp 10 flopp artikler. Endret 12. april 2016 av plankeby 2 Lenke til kommentar
paaland Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 SE = Sekunda Edition (annenrangs, b-vare med andre ord). Lenke til kommentar
IceImp Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Ikke utenkelig at en ny modell vil ha bortimot samme størrelse om de skal bruke de samme modulene. En 1920*1080 AMOLED hadde personlig vært å foretrekke. Og større batteri. Gjerne plastikk-kropp og lav pris, men med samme kameraoppsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå