FB.011007441061002 Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Isdans Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Den balletten der skulle'n Tsjaikowskij ha sett. Fint plassert i flata. Kanskje litt kraftig høylys på det hvite oppå vingen og på stjerten? Mulig en lysdemping separat kan få ut tegning der. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Kneppen kaller det ballett, jeg tenkte mer på vralting. Det siste ikke fullt så grasiøst som ballett. Fint formidlet "isdans" bilde. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Kneppen kaller det ballett, jeg tenkte mer på vralting. Det siste ikke fullt så grasiøst som ballett. Fint formidlet "isdans" bilde. Mvh Ragnar Ballett kan være så mangt i våre dager. Det er ikke lenger bare tåspiss og høye hopp. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Kneppen kaller det ballett, jeg tenkte mer på vralting. Det siste ikke fullt så grasiøst som ballett. Fint formidlet "isdans" bilde. Mvh Ragnar Ballett kan være så mangt i våre dager. Det er ikke lenger bare tåspiss og høye hopp. Roar Da skal det også tillegges at undertegnede langt fra er noen ballettekspert, hvilket sikkert allerede er avslørt ! Skj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Kanskje det er silly walk av moty pyton , det er i alle fall et suverent blinkskudd . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg