Gå til innhold

Veien Kulturminnepark Museet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se nå har'n vært både ute og inne og speila seg mens V2 stort sett dreier seg om interiør.

Holder en knapp og kanskje tre glansbilder på V1 her.

Men jeg blei så nysgjerrig på at hvisomatte dersomatte at jeg måtte jo prøve med litt beskjæringer ute til venstre. Først i det røde rett innenfor tverrenden. Deretter inne i det mørke treverket er det vel?

Begge deler funka, men sistnevnte ble best for da havner rekkverket rent ut på venstre ramme med luft ned til hjørnet.

Ikke ment som slakt dette - bare noe du kan se på om du kan bruke.

Roar

Lenke til kommentar

Se nå har'n vært både ute og inne og speila seg mens V2 stort sett dreier seg om interiør.

Holder en knapp og kanskje tre glansbilder på V1 her.

Men jeg blei så nysgjerrig på at hvisomatte dersomatte at jeg måtte jo prøve med litt beskjæringer ute til venstre. Først i det røde rett innenfor tverrenden. Deretter inne i det mørke treverket er det vel?

Begge deler funka, men sistnevnte ble best for da havner rekkverket rent ut på venstre ramme med luft ned til hjørnet.

Ikke ment som slakt dette - bare noe du kan se på om du kan bruke.

Roar

Hei Roar, takk for konstruktive forslag til alternative kutt. En annen mulighet ville være å velge ståsted lenger til høyre å få rekkverket ut på venstre ramme, men da ville speilingen fra de store vindusflatene bli begrenset. Dine forslag fører til mindre/ ikke luft til venstre for bygningen, noe jeg der og da tenkte jeg ville ha med.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...