Roar Kneppen Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Herlig lys og farger i flott panoramaformat. Utsnitt og komp er det ingenting å si på heller. Jeg kan t.o.m. se at det faktisk er to fugler der oppunder bildekant. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Bilde som absolutt må betraktes i såkalt fullstørrelse. Der kommer de lekre fargene til sin rett. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Jeg har bilder fra samme blikkstille hav, for dette tok du i går ikke sant? Jeg var på Valderøya og jeg har aldri sett så stille sjø der ute før. Nok om det, bildet er helt tipp topp! Nydelige farger! 1 Lenke til kommentar
okjo Skrevet 12. april 2016 Forfatter Del Skrevet 12. april 2016 (endret) Jeg har bilder fra samme blikkstille hav, for dette tok du i går ikke sant? Jeg var på Valderøya og jeg har aldri sett så stille sjø der ute før. Nok om det, bildet er helt tipp topp! Nydelige farger! Hei, bilde ble tatt i går ja..lot meg inspirere av de mange fargerike solnedgangsbildene som er tatt de siste dagene fra Skansegata og ruslet bort der, jeg var ikke alene for å si det sånn En båt kom inn mens jeg fotograferte og laget de flotte bølgene. En som lot seg inspirere av det flotte kveldsbildet ditt fra Tueneset...gå inn på fb sida til Ruben Molnes Photography og se bildet hans der og hva han skriver Takk for finfin kommentar Mvh Oddmund Endret 12. april 2016 av okjo Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Jeg har bilder fra samme blikkstille hav, for dette tok du i går ikke sant? Jeg var på Valderøya og jeg har aldri sett så stille sjø der ute før. Nok om det, bildet er helt tipp topp! Nydelige farger! Hei, bilde ble tatt i går ja..lot meg inspirere av de mange fargerike solnedgangsbildene som er tatt de siste dagene fra Skansegata og ruslet bort der, jeg var ikke alene for å si det sånn En båt kom inn mens jeg fotograferte og laget de flotte bølgene. En som lot seg inspirere av det flotte kveldsbildet ditt fra Tueneset...gå inn på fb sida til Ruben Molnes Photograpy og se bildet hans der og hva han skriver Takk for finfin kommentar Mvh Oddmund Ja, jaggu var han inspirert du! Han hadde jo akkurat samme bildet, bare tatt litt tidligere på kvelden, det var litt lysere. Vi ser vel litt likt vi landskapsfotografer kanskje. ☺ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Nydelig og stemningsfullt , med speilingen i de rolige dønningene som et absolutt høydepunkt . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg