TBJ Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Hei Jeg skulle bytte en harddisk på en Dell Latitude E7440, men kom til å dra litt for hardt i harddisk kabelen slik at den løsnet fra hovedkortet. I utgangspunktet intet problem. Men ... mulig jeg kom til å dra ut en ledning som jeg ikke vet hvor sto. Se "blå"/lilla ledning: Jeg finner ikke noen steder den kontakten skal sitte. Tror nesten det er en "ledning til overs", for noe annet som jeg ikke har i maskina mi. Noen som kan hjelpe meg med å fortelle meg hva denne ledningen er til og om den evt., skal festes til et sted (og da hvor)? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 (endret) Kan være til en eventuelt bluetooth modul som din pc ikke har. Kan også muligens se ut som du har revet av pluggen den skal stå i. Markert i rødt Endret 11. april 2016 av Mr. A Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 12. april 2016 Forfatter Del Skrevet 12. april 2016 >Kan være til en eventuelt bluetooth modul som din pc ikke har. Tja. Det ser ut som jeg har bluetooth (har aldri brukt den, men jeg ser den i Device Manager). >Kan også muligens se ut som du har revet av pluggen den skal stå i. Markert i rødt Nei, det ser ikke sånn ut. Jeg har koblet av AUX på dette bilde, for å vise loddepunktene under ledningen. Fant et annet bilde på nett og der ser det ut som at den enten er koblet på noe (som jeg ikke ser), eller bare ligger løst. På min PC er det ingenting å koble den til der, så jeg begynner å helle til at jeg ikke har (eller hadde) brukt for den: Men fremdeles nysgjerrig på hva den er til. Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 14. april 2016 Forfatter Del Skrevet 14. april 2016 Ingen med Dellkunnskap her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå