Gå til innhold

Handle brukte bøker på nett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg begynte å bestille bruktbøker på Amazon for ca. 2 måneder siden og jeg har alltid vært veldig fornøyd! Jeg har ofte spart mer enn 50% og kvaliteten har alltid vært god!

Dette er noe jeg uten tvil kan ambefale!

Er det ikke meget høye fraktkostnader? Skulle bestille en bok nå, den koster 1 USD på Amazon, men med frakt blir det over 17.

Endret av Syklofanten
Lenke til kommentar

Er to norske sider du kan kjøpe brukte bøker fra. Sparte over 1000kr på ei bok. Men det baserer seg på annonser fra privatpersoner. Husker ikke hva de hetet for noe, er over 3 år siden jeg brukte de sidene. mulig det var ibok eller noe sånt. Men det er da ingen garanti over tilstanden på bøkene, jeg var heldig og fikk eksemplar som var som nytt.

Lenke til kommentar

Jeg begynte å bestille bruktbøker på Amazon for ca. 2 måneder siden og jeg har alltid vært veldig fornøyd! Jeg har ofte spart mer enn 50% og kvaliteten har alltid vært god!

Dette er noe jeg uten tvil kan ambefale!

Er det ikke meget høye fraktkostnader? Skulle bestille en bok nå, den koster 1 USD på Amazon, men med frakt blir det over 17.

Du må passe på at du velger riktig frakt da. De har mange forskjellige alternativer. Jeg dummet meg skikkelig ut og betalte masse ekstra siden "default" frakten til Amazon var noe express greier. Da venter jeg heller noen dager på boken min, og betaler mye mindre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...