Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei, har hatt to forhold i mitt 18 år gamle liv. Begge forholdene har endt med at hun har slått opp med meg. Jeg prøver så godt jeg kan å være en god kjæreste men ender alltid opp med at jeg blir den som holder forholdet oppe.... Alt går veldig fint i starten så ender det opp med at de prioterer meg bort og velger å gå med venner istedenfor meg, da blir jeg såra og irritert. Men jeg har hatt for mye følelser i spill til at jeg hadde hatt motet til å slå opp. Deres grunnlag er at de ikke har nok følelser for meg og dermed ikke vil fortsette forholdet. Ettersom dette har skjedd to ganger har jeg mistet litt troen på kjærliget og er redd for å gå inn i et nytt forhold forså å kanskje bli såra igjen. Er det meg det er noe galt med? eller er det vanlig å oppleve det slikt når man er relativt fersk på kjærlighetsfronten?. Dette er et problem for meg fordi har kanskje en tendens til å bli fort glad i jenter og har muligheter på nye forhold men tørr ikke fordi redselen for å bli såra på nytt er stor

Anonymous poster hash: 78528...37a

Anonymous poster hash: 78528...37a
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Når jeg var like gammel som deg fant jeg meg et forhold som varte i 7 år. 

I løpet av disse årene har jeg sett venner som er evig single, evig i et forhold, noen blir dumpet, noen blir kraftig sviktet og såret. Andre kjeder seg i et forhold.

Mitt forslag er: Bare slapp av. Du har hele fremtiden foran deg. Nyt kjærligheten.. Den er urolig tung til tider, men det er også noe av det beste som eksisterer. Jeg har opplevd utrolig mange tøffe ting på kjærlighetsfronten.. Det viktigste er å ikke bli bitter. <- Ikke gå den veien. For mange snille gutter er det å være bitter det samme som å være tøff, men det er ikke sant. Det samme gjelder jenter... Ingen liker en kald og bitter hurpe.

Anonymous poster hash: b07ce...b91
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du er veldig ung. Jeg er 25 og har vært der du er nå. Er kanskje ingen trøst, men. Tenk at noe er din feil, men ikke alt. Noe du har gjort var ikke så lurt. Noe de gjorde var heller ikke så lurt. Det er et samspill.

Prøv å ikke bli fullt så intens. Vis at du bryr deg, men ikke overdriv. Det kan tas feil. Vet jo ikke hva som har skjedd, men det er noe jeg lærte i den alderen. Vær mer rolig enn du kanskje vil selv.

Ta med deg de positive tingene og prøv å tenk ut noe annet til neste gang en over-snittet hyggelig jente gjør sin entree i livet ditt :) Det ordner seg. Believe me.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Hei, har hatt to forhold i mitt 18 år gamle liv. 

Beklager å være den som må fortelle deg det, men du har antageligvis 5-20 ganger med det samme igjen foran deg, sånn er livet. Jeg er 40 år med 2 lange og flere korte forhold bak meg, er nå i et forhold som KAN vare lenge, har vart i snart 2 år. Finn deg en måte å deale med brudd på, en måte som ikke er 100% sutter og selvmedlidenhet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Som 'Krokanrull' sier over her, er noe av det viktigste å ikke bli for ivrig!

Jenter har en innebygget 'ivrighets-sensor', tro meg!

Fra naturens side er jenter 'programmert' til å velge den 'sterkeste', det ser vi hos de fleste pattedyr.

Får jenter den minste følelse av at du er 'underlegen' dem, eller at de 'bestemmer' over deg, så dumper de deg som en varm potet!

Lenke til kommentar

Jenter er ingen homogen gruppe ozone. Det finnes uendelig mange kombinasjoner av hvordan en jente kan være. Noen jenter vil ha en gutt de kan bestemme over, andre vil ha noen de kan underkaste seg. Andre vil ha en mann de er likestilt.

Make søker krake. En vinner vil ikke være sammen med en taper, og motsatt. Man må bare lete til man finner en som passer til seg selv.

TS, utifra det du sier får jeg følsen at du er ganske needy. Dette er slitsomt for de fleste, og ikke en veldig ettertraktet egenskap. Kanskje du burde bruke litt tid på å bygge deg opp litt selvtillit?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...