D2001 Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hey! Bestilte en Ferrari 3000 fra mpx.no igår. Helt syke greier! Maskinen er jo loada med alt som finnes av teknologi å greier!! Altså, har mest peiling stasjonære PCer når det gjelder ytelse. Det jeg lurer på er: Hva er AMD XP-M 2500+ god for? Noen stasjonære CPUer den kan sammenlignes med? Som en Centrino-basert PC som yter mye, mye mer i MHz enn en P4. Takker!! Lenke til kommentar
chessguy Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Yter vel omtrent det samme som en P4 2,5 Ghz. En AMD 2500 + har egentlig en lavere klokkefrekvens, og yter mer per Ghz enn P4. Lenke til kommentar
D2001 Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Yter vel omtrent det samme som en P4 2,5 Ghz. En AMD 2500 + har egentlig en lavere klokkefrekvens, og yter mer per Ghz enn P4. Så det at det er en "M" i prosessornavnet betyr ikke en dr*tt? Lenke til kommentar
chessguy Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jo, det betyr at den har strømsparingsfunksjoner. Acer Ferrari er dritkul, men Acer TM 803 LCi/LMi har bedre batteritid. Lenke til kommentar
D2001 Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Jo, det betyr at den har strømsparingsfunksjoner. Acer Ferrari er dritkul, men Acer TM 803 LCi/LMi har bedre batteritid. Den har vel bedre batteritid... MEN som en ihuga ferrari-fan så kan ikke mye endre min mening om hva som er best til den prisen *grin* Til sammen er altså kun strømsparingsfunksjonen som skiller CPUen i "Ferrarien" i forhold til den stasjonære CPU-utgaven?? Uansett, de 2500 "MHz"ene holder vel for meg (skal bruke PCen til bilder, mp3er, filmer, tekstbehandling etc...) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Så det at det er en "M" i prosessornavnet betyr ikke en dr*tt? Betyr sikkert Mobile.. Men nei, ytelsesmessig betyr det ikke en dritt. Lenke til kommentar
brudah6 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Er denne PC'en et godt kjøp?? Noen meninger om den? Lenke til kommentar
chessguy Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Den er en av de bedre bærbare på markedet, Største ulempen er at den ikke har Pentium M prosessor. Synes den er lekker. Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Har hatt lyst på denne maskinen en stund selv Men har ventet litt på at Hardware.no eller barbara.no skulle ta en aldri så liten test av den.. har litt lyst å se hva de mener om den da jeg virkelig verdsetter meningene deres når det kommer til utstyr jeg vil ha Håper det kommer snart, hadde vært litt digg, er det bare meg som går å venter? -mamazboy- Lenke til kommentar
Morten01 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Det finnes en minitest på den på pcworld.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå