Serveringstips Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 "Start-menyen din fungerer ikke." Vi prøver å reparere den neste gang du logger på." Startet like etter at jeg oppgraderte fra Windows 8 til windows 10 Jeg har forsøkt å følge instruksjonene her : http://home.bt.com/t...-11364000314532 Jeg har også gjennopprettet windows-appene men problemet er der fortsatt. Noen tips? PC`n har fungert dårligere og dårligere. Verktøylinja er problematisk. "Søk i Windows" fungerer ikke. Jeg forsøker å gå inn på HP-assistenten på verktøylinja) men får varsel/melding om følgende: "Denne Appen er blokkert for din egen sikkerhet. En administrator har blokkert tilgangen til å kjøre dette programmet. Kontakt systemadministrator for mer informasjon" Jeg er administrator så jeg skjønner ikke hva som har skjedd her. Chrome får jeg ikke åpnet. Trykker på den , intet skjer. Hotmail kommer jeg ikke inn på . Forsøker å laste inn innloggingsiden men ender opp med : "Something went wrong and we can't sign you in right now. Please try again later." Bruker IE 11. Nettsidene "fryser ofte". Spesielt i dag. Jeg har Norton Antivirus som er oppdatert. I tillegg kjører jeg Spybot og AdAware. Finner ikke noe galt. Spørsmål 2. : Jeg har 2 foldere under "brukere" på stasjon c som jeg lurer på hva er for noe : DefaultAppPool og Defaultmigrated. Hva er dette? Lenke til kommentar
covah Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Her har nok noe gått galt under oppgradering. Kanskje noen av HP programmene du har hatt på maskinen ikke er kompatible med Windows 10? Jeg ville ha tilbakestilt PC-en. Innstillinger - Oppdatering og sikkerhet - Gjenoppretting - Tilbakestill PCen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå