inlife Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 (endret) Pleier å parkere med EasyPark app. Har i løpet av denne måneden opplevd å få urettmessig p-avgift to ganger pga "Gyldig billett ikke synlig i frontruten". Hva bør jeg gjøre i denne sammenhengen? Endret 13. april 2016 av inlife Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Tror du kan la være å gjøre noe som helst og la regningen gå til inkasso. Når den tid kommer så viser du til din kvittering og at gebyret ikke er berettiget. Da blir kravet fort droppet. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Egentlig ganske utrolig at det ikke er straffegebyr for p-selskapene ved urettmessig ilagt avgift. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå