TheOats Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Kranen i dusjen min er av den typen man vrir for å åpne og lukke. For noen dager siden så startet den å "glippe" når jeg skrur den igjen. Jeg vet ikke hvordan den ser ut inni, men for å prøve å forklare hvordan det føles; det føles som når man har en bolt med 6 kantet hode, med slitte hjørner, og verktøyet glipper når man prøver skrur på den. Jeg klarer ikke lengre å få skrudd igjen kranen skikkelig. Så jeg lurer på om noen har noen forslag til hvordan jeg kan fikse den, eller løse problemet på noen annen måte. Kan jeg for eksempel sette på en ny kran mellom den som er der nå og slangen? Jeg har også prøvd å finne dusjhode med innebygd kran, men jeg vet ikke om de få jeg fant vil passe. Dette er en av de jeg fant. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Det skal ikke være noe i veien for å skifte blandebatteriet. Hvis du ikke vet hvordan du gjør det selv kan du sikkert sjekke med en rørlegger. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 12. april 2016 Forfatter Del Skrevet 12. april 2016 Er det vanskelig å bytte det? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 (endret) Det er ikke sikkert du trenger å bytte hele greia. Det er kanskje nok å bytte innmaten. Det kan du klare selv uten at han kommer hjem tll deg. Spør en rørlegger som selger det merket om han gjenkjenner feilen og kan gi råd. Endret 12. april 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
johanf Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Husk å skru av vannet inn til badet/blandebatteriet, før du begynner å skru av ting. Kan fort ende opp med vann over alt hvis ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå