TST Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 – Måten de løser det på er rett og slett ikke godt nok, mener kapteinen i Lions.E-SPORT: Blir norsk nettkvalifisering til Counter-Strike-turneringen på Digitality X – miljøet er avmålt Lenke til kommentar
Lothepuz Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Enig i det Mikael skriver, noe jeg tror 99% av Norges gamere også er. Kan fort bli til at det blir 4 gode lag i turneringen, og en del lokale lag/mixteams. Lykke til. Lenke til kommentar
FB.050463846 Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Kjære Gamer.no, Mikael «Ultra» Andersen og Minh «minhtwo» Pham. Husk at Digitality X arrangeres for første gang i 2016. I Norsk e-sports miljø er det ikke lett å starte opp (da noen har driti seg ut med esport satsing før). Hva med litt støtte og noen positive tanker, fremfor denne ensidige negative holdingen? Kanskje om et år eller et par år, så vil arenaen som Copenhagen games har være på DX. Forhåpentligvis da i en mye mer profesjonell form 3 Lenke til kommentar
Lothepuz Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Kjære Gamer.no, Mikael «Ultra» Andersen og Minh «minhtwo» Pham. Husk at Digitality X arrangeres for første gang i 2016. I Norsk e-sports miljø er det ikke lett å starte opp (da noen har driti seg ut med esport satsing før). Hva med litt støtte og noen positive tanker, fremfor denne ensidige negative holdingen? Kanskje om et år eller et par år, så vil arenaen som Copenhagen games har være på DX. Forhåpentligvis da i en mye mer profesjonell form Negativiteten kommer vel pga. man får ett kult lan man kan glede seg til, som hyper opp Esport-norge, så får man det slaget i trynet at lanet ikke "satser" på norske lag. Er ihvertfall slik jeg tolker det. Lenke til kommentar
Populært innlegg TST Skrevet 12. april 2016 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 12. april 2016 Kjære Gamer.no, Mikael «Ultra» Andersen og Minh «minhtwo» Pham. (...) Hva med litt støtte og noen positive tanker, fremfor denne ensidige negative holdingen? Hei og velkommen som aktiv på forumet vårt! Jeg synes ikke det er rettferdig å si at Gamer.no har en ensidig negativ holdning. Såvidt jeg vet er Gamer.no fortsatt det eneste mediet som har skrevet om Digitality X, og begge de foregående sakene våre er utelukkende positive. Dette den tredje artikkelen vår og den eneste som trekker frem noe kritikk. Det var naturlig for oss og se nærmere på den negative responsen som kom etter at King of Nordic-konseptet ble annonsert. Det er jobben vår å ta tempen på miljøet og det som skjer i norsk e-sport, belyse flere sider av det som skjer. Dersom vi kun skulle skrevet positive saker hele tiden ville leserne mistet tilliten til oss. Det undergraver vår troverdighet å bare omtale glansbildene. Dette er naturligvis ikke noe nytt. La meg trekke frem noen eksempler på nøytral og balansert dekning fra vår side: Før vi dekket utestående premiebetaling og gjeldsforhandlinger i Altiboxligaen, hadde vi først skrevet mange positive artikler om den TV 2-sendte norske ligaen Før vi avslørte at selskapet bak Gigacon var slått konkurs, at det var lederflukt fra arrangementet og at styreleder hadde tatt vann over hodet, hadde vi dekket Gigacon slik var ment å skulle bli og indirekte omtalt arrangementet flere ganger. Senere har vi dekket de nye visjonene til arrangementet, og denne uken kommer en ny artikkel om årets messe Vi kan dekke kritikkverdige forhold hos norske klubber, men har også en rekke positive saker om de samme klubbene Jeg håper du ser at vi ikke er ute etter å angripe noen, og denne type oppslag er en del av det man må forvente på Gamer.no. 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå