Gå til innhold

Nytt skjermkort

Tepes78

Anbefalte innlegg

Vanskelig å si hva som lanseres først , men antagelsen er mid - low end kort først og så elite kortene.

Kan også være motsatt, ikke første gangen det skjer.

Men ja , om du har planer om å oppgradere og sitter på et 290x så vil jeg si at du kan fint vente...

Lest litt om den nye teknologien, de presenterer jo en ny verden med Pascal. Blir spennende å se. Takk for tips

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig å si hva som lanseres først , men antagelsen er mid - low end kort først og så elite kortene.

Men ja , om du har planer om å oppgradere og sitter på et 290x så vil jeg si at du kan fint vente...

Lest litt om den nye teknologien, de presenterer jo en ny verden med Pascal. Blir spennende å se. Takk for tips

Du har egentlig et relativt kurrant kort enda , du vil trolig kunne spille det meste på enten medium eller høye grafiske settings og sånn sett mener nå jeg at det kan være greit å vente til det blir klart hva Nvidia og Amd har å by på.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Første pascal-kort blir antageligvis ikke en enorm oppgradering ifra 980ti. jeg ville ha forventet samme strategi som vi har sett siden 580. Først kort på liten chip, så stor chip. Det er den store som er interessant.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...