Tepes78 Skrevet 15. april 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2016 Vanskelig å si hva som lanseres først , men antagelsen er mid - low end kort først og så elite kortene. Kan også være motsatt, ikke første gangen det skjer. Men ja , om du har planer om å oppgradere og sitter på et 290x så vil jeg si at du kan fint vente... Lest litt om den nye teknologien, de presenterer jo en ny verden med Pascal. Blir spennende å se. Takk for tips Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. april 2016 Rapporter Del Skrevet 15. april 2016 Vanskelig å si hva som lanseres først , men antagelsen er mid - low end kort først og så elite kortene. Kan også være motsatt, ikke første gangen det skjer. Men ja , om du har planer om å oppgradere og sitter på et 290x så vil jeg si at du kan fint vente... Lest litt om den nye teknologien, de presenterer jo en ny verden med Pascal. Blir spennende å se. Takk for tips Du har egentlig et relativt kurrant kort enda , du vil trolig kunne spille det meste på enten medium eller høye grafiske settings og sånn sett mener nå jeg at det kan være greit å vente til det blir klart hva Nvidia og Amd har å by på. 1 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 15. april 2016 Rapporter Del Skrevet 15. april 2016 Vanskelig å si hva som lanseres først , men antagelsen er mid - low end kort først og så elite kortene. Kan også være motsatt, ikke første gangen det skjer. Men ja , om du har planer om å oppgradere og sitter på et 290x så vil jeg si at du kan fint vente... Lest litt om den nye teknologien, de presenterer jo en ny verden med Pascal. Blir spennende å se. Takk for tips Første pascal-kort blir antageligvis ikke en enorm oppgradering ifra 980ti. jeg ville ha forventet samme strategi som vi har sett siden 580. Først kort på liten chip, så stor chip. Det er den store som er interessant. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå