Syklofanten Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Finnes det utdanninger i Norge man kan ta over nettet? Siden jeg jobber fulltid og er mye bortreist tror jeg det er den eneste muligheten jeg har. Er i utgangspunktet mest interessert i ingeniør eller IT-studier. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Finnes det utdanninger i Norge man kan ta over nettet? Siden jeg jobber fulltid og er mye bortreist tror jeg det er den eneste muligheten jeg har. Er i utgangspunktet mest interessert i ingeniør eller IT-studier. Mange utdanninger har mye info på nett, selv tar jeg standard ing. studie på UiS, to av tre fag er streamet i år. Blir nok mindre fremover men det går. Ellers så finnes det rene nett studier og deltidsstudier, det beste er å finne den retningen du ønsker og leite deg frem etter de som tilbyr det som passer deg best. Jobber selv 100% og reiser en del, går helt fint men vill anbefale deltid om du finner det. Det tar ekstremt mye av fritiden. 1 Lenke til kommentar
Xemonoid Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 www.uit.no avd Narvik - for ingeniørfag: kan du velge Bachelor i maskin, prosess, elektro (satellitteknologi), data og bygg Dette tilbyr de på nettet med 100% studieprogresjon over 3 år med et par samlinger semester. eller ntnu.no avd Gjøvik - for ingeniørfag: Kan du velge Bachelor i Elektro (elkraft), bygg, maskin Dette tilbyr de på nettet med 75% studieprogresjon over 4 år med et par samlinger per semester. Du kan også søke om å få redusert studieprogresjon på 50% da over 5 år for en Bachelorgrad, vanligvis heter dette deltids studie hvis du har en jobb i tillegg og forsørger/ansvar for eksempel, men på de ovennevnte studieplasser kan du også kombinere jobb/studie, litt hardere løp da men, alt er mulig. Smak og behag Husk at etter søking 15. april kan du endre rekkefølge, men ikke legge til flere studier. Lenke til kommentar
lesles Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 www.uit.no avd Narvik - for ingeniørfag: kan du velge Bachelor i maskin, prosess, elektro (satellitteknologi), data og bygg Dette tilbyr de på nettet med 100% studieprogresjon over 3 år med et par samlinger semester. eller ntnu.no avd Gjøvik - for ingeniørfag: Kan du velge Bachelor i Elektro (elkraft), bygg, maskin Dette tilbyr de på nettet med 75% studieprogresjon over 4 år med et par samlinger per semester. Du kan også søke om å få redusert studieprogresjon på 50% da over 5 år for en Bachelorgrad, vanligvis heter dette deltids studie hvis du har en jobb i tillegg og forsørger/ansvar for eksempel, men på de ovennevnte studieplasser kan du også kombinere jobb/studie, litt hardere løp da men, alt er mulig. Smak og behag Husk at etter søking 15. april kan du endre rekkefølge, men ikke legge til flere studier. Foregår hele studiet på nettet? Hva heter studiet på samordnaopptak? sliter litt med å finne fram. Lenke til kommentar
lysakers Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 NTNU (tidligere Høgskolen i Sør-Trøndelag) har studie i Informasjonsbehandling som er nettbasert. Studiet går over 3 år og foregår fullt på nett. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 https://www.ntnu.no/videre/delta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå