phax Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 morn, har en heftig gammel opel kadett 84 mod med en billig elkjøp cd spiller i.. hvertfall, cd spillern driver og klikker og mister strøm, blinker og styrer.. før var det kun på langkjøring at dette skjedde, men nå når vintern har kommet skjer dette hele tiden! har sjekket koblingene baki spillern, men finner ikke noe galt.. hva kan være problemet? Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Det er tydelig at du har problemer med strømtilførselen. Men om det er internt i spilleren, eller om du har dårlig kontakt/kortslutning i ledningsnettet, er ikke godt å si. Det eneste jeg kan anbefale deg å gjøre, om du har tenkt å beholde spilleren, er å legge opp en ledning fra pluss på batteriet, til spilleren. Og så legger du en lik ledning, korteste vei fra minus på spilleren til chassis på bilen. Bare husk å pusse rent, slik at du er helt sikker på å få god kontakt til chassis. Fortsetter disse problemene da, har du en feil i spilleren. Hilsen Stig på Autosound Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 ikke spilelrn det er noe galt med, har testet den i annen bil der funka den flott, og har også testet med annen spiller i min " b i l " og fikk samme trøbbel da.. får nok teste og rote litt med ledningene..! takker for svar! Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 var jeg deg ville jeg sjekket dynamoen, den leverer strøm til alt og den kan være trøbbel med den som gjør at cdspilleren ikke funker som den skal!!! Lenke til kommentar
house Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 det er sannsynligvis batteriet som er klikk, skaff deg en kondensator og heng den på rett før inngang til CD-Spiller ,da skal det funke fett, evt bytt batteri, de blir ofte dårlige på vinteren, det du oxo kan gjøre er å ta det ut og lade det fullt opp! Lenke til kommentar
Hawk_72 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Det hjelper jo i og for seg lite med nytt batteri hvis dynamoen ikke klarer å topp lade det. Da vil du jo bare "knekke" det nye batteriet på sikt. Endret 4. desember 2003 av Hawk_72 Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 skjekk dynamoen og hvis den er ødelagt finn ut hvor mye den lader og skaff ny, eventuelt en større, det har jeg gjort, er det batteriet, den kan måles også, så kjøp nytt batteri, ikke større en hva dynamoen lader, og legg opp nye strømkabler fra batteriet, er ikke alltid at det som er i fra før stemmer, det gjor det ikke hos meg! Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 skjekk dynamoen og hvis den er ødelagt finn ut hvor mye den lader og skaff ny, eventuelt en større, det har jeg gjort, er det batteriet, den kan måles også, så kjøp nytt batteri, ikke større en hva dynamoen lader, og legg opp nye strømkabler fra batteriet, er ikke alltid at det som er i fra før stemmer, det gjor det ikke hos meg! Første gang jeg bemerker rettskrivning ettersom jeg selv suger i det, men denne setningen var direkte morsom Et komma til der så hadde du hatt rundt tall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå