ecco Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Datamaskinen er død. Vil ikke starte med kortet i. Har en PSU på 235watt, er det for lite ? Trodde man skulle få start på kassa uanz. men jeg ser nå at det er anbefalt 300watt. Eller er det noen andre forslag til hva som kan være feilen? Ble vanskelig å softmodifisere skjermkortet nå gitt.. Trenger no svar raskt! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Ta ut skjermkortet, og sjekk om den gamle kortet fungerer. Visst det funker, så har du enten for liten strømfors......eller et defekt kort Lenke til kommentar
omgplzlame Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Det samme skjer hos meg, GF2'en min funker! Men ikke det H*%!*'* Hercules kortet! Når jeg skal starte piper det bare. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Det samme skjer hos meg, GF2'en min funker! Men ikke det H*%!*'* Hercules kortet! Når jeg skal starte piper det bare. PipeR? Da må du sende kortet tilbake, da er det en defekt på det! Som etter hvert vil gjøre at hele viften vil slutte og fungere... Eller var det med orginal viften Lenke til kommentar
ecco Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Testet med en 300watts PSU i går. Da fikk jeg startet opp. Er det mulig å kjøre en psu rett i skjermkortet? Jeg prøvde og da sa det bare PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP Så enten gjorde jeg noe jævelig feil eller så er det ikke mulig. Men da jeg fikk bootet osv la inn kortet med Omega driverne så fant den 8 andre ukjente enheter.. hmm hva er det for no? Og når jeg prøvde kjøre spill så reboot maskina seg. Testa det i en anne pc der gikk alt greit helt til jeg skulle kjøre 3dMark03. Da reboota maskina seg igjen. Så kjørte jeg NFSU og det gikk heller dårlig... skulle tro jeg satt med gF2 kortet fortsatt.. snodig greier! ATI kort nr 2 jeg har testa på 1 uke.. fortsatt like uheldig Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Slett alle Nvidia driverne! Detonator destroyer. Beste er vel og formatere hele pc'en visst du har mulighet til det :-) Lenke til kommentar
ecco Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 hehe.. det er gjort for lenge siden.. og hjalp ikke.. Forbanna irriterende .. Lenke til kommentar
omgplzlame Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 ecco: koblet du til ekstra strøm? Jeg har en strømforsyning fra 433MHz Celeron - 2år gammel - ca. 200w _----------------------------------------------------------------------------------_ PipeR? Da må du sende kortet tilbake, da er det en defekt på det! Som etter hvert vil gjøre at hele viften vil slutte og fungere... Eller var det med orginal viften Det var ikke kortet som sa PIIIIIIP, det var fra den høytaler tingen. __------------------------------------------------------------------------------------__ Men jeg prøvde det i en annen pc, der funka det fint. 100fps i cs 12000marks i 3dmark 2001. Han hadde 350w strømforsyning Nå satser jeg på å kjøpe strømforsyning og håper det funker :/ Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Det burde hjelpe. men du sier ikke hva slags hovedkort og prosessor du har. det hjelper kanskje litt om du deler den informasjonen med oss, så blir det litt lettere å fastslå hva som kan være galt. uansett er 235W litt i skrinneste laget! Lenke til kommentar
omgplzlame Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Jeg har ASUS A78NX og en klokket 1600+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå