Teria Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Fått oppdatering på Sony Xperia z3c. Lenke til kommentar
Jon Steinar Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Fikk nettopp oppdatering til min Xperia Z3 Compact - oppdateringen var ikke tilgjengelig da jeg sjekket i går. Oppdaterer nå :-) Lenke til kommentar
anleggsarbeider Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Her står det at adaptive storage er med, men jeg skjønner hvertfall ikke hvordan det fungerer. Noen som veit hvordan jeg skrur det på? Veit jeg må formatere kortet, men trodde jeg skulle få et alternativ i "formateringsmenyen" 1 Lenke til kommentar
O.A.G. Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Da kom oppdateringen 6.0.1 til Xperia Z3 Compact hos oss. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 (endret) Nå sier Sony Bridge for Mac at jeg kan oppgradere Android på min Z3 (D6603). Har begynt å laste ned, men får neppe lov pga. 50% batteri og nesten fullt internminne... EDIT: Fikk lov! Starter nå telefonen for første gang etter oppdateringen. Androidtm oppgraderes ... Optimaliserer program ... av 305. Endret 27. april 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Horge Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Var et par dager siden sist jeg sjekket, men nå var 6.0.1 klar til Z2, Lenke til kommentar
Kalevala Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Etter oppdateringen (til 6.0.1) får jeg ikke lengre synkronisert mot Exchange. "Kontoen [........] krever at du oppdaterer sikkerhetsinnstillingene" Jeg kan ikke finne noen innstillinger å oppdatere? Er det noen som har et triks? Lenke til kommentar
Horge Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Etter oppdateringen (til 6.0.1) får jeg ikke lengre synkronisert mot Exchange. "Kontoen [........] krever at du oppdaterer sikkerhetsinnstillingene" Jeg kan ikke finne noen innstillinger å oppdatere? Er det noen som har et triks? Jeg fikk samme problem. Løste seg ved at jeg åpnet epost-programmet, gikk inn på visning (menyen øverst til venstre), og der holdt jeg inne på kontonavnet - da fikk jeg beskjed om at sikkerhetsinnstillingene måtte oppdateres, og spørsmål om jeg ville gjøre dette nå. Har for øvrig to exchange-konti, så jeg måtte gjøre dette en gang for hver konto. 1 Lenke til kommentar
Per Arones Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Ikke oppgrader! Staminamodus er borte. Bruker strøm som en iPhone.. Xreality skjermforbedring gjør at tekst blir grå. Bare å slå av.. Jeg angrer :-/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Ikke oppgrader! Staminamodus er borte. Bruker strøm som en iPhone.. Xreality skjermforbedring gjør at tekst blir grå. Bare å slå av.. Jeg angrer :-/ Så den bruker nesten ikke strøm? Det må da være et kjempepluss! Lenke til kommentar
Kalevala Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Jeg fikk samme problem. Løste seg ved at jeg åpnet epost-programmet, gikk inn på visning (menyen øverst til venstre), og der holdt jeg inne på kontonavnet - da fikk jeg beskjed om at sikkerhetsinnstillingene måtte oppdateres, og spørsmål om jeg ville gjøre dette nå. Har for øvrig to exchange-konti, så jeg måtte gjøre dette en gang for hver konto. Hjertelig takk! Det fungerte. Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Ikke oppgrader! Staminamodus er borte. Bruker strøm som en iPhone.. Xreality skjermforbedring gjør at tekst blir grå. Bare å slå av.. Jeg angrer :-/ Stamina er fjernet og erstattet med Google’s Doze. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg