gurkemeie Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Hei! For litt over en måned siden, sluttet min MacBook Air å fungere. Da jeg logget inn på brukeren min kom det opp koder, den var i panikkmodus og så slo den seg av automatisk. Jeg dro til Expert og fikk sendt den inn på reparasjon. Feilbeskrivelsen var: "denne kommer ikke lengre enn diskverktøy". I dag hentet jeg den (den hadde kommet frem til butikken for to uker siden, men pga påske hadde jeg ikke anledning før i dag). Jeg kom hjem, slo på Macen, og samme feil skjer ennå. Veldig frustrerende! Arbeidsbeskrivelsen er: "byttet moderkort, ingen feil funnet iht kundens feilbeskrivelse vid sluttest." Er det noe mer jeg kan gjøre?! Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Send den inn igjen, gjerne via apple sin kundesupport først for å sørge for at den kommer til en kompatibel serviceperson Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 (endret) Trodde Apple "bare virket" eg :-D Endret 11. april 2016 av Villfaren Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Starter maskinen hvis du holder shift nede når du starter opp? evt kan du starte maskinen mens du holder Command og R nede, da starter du i recovery mode, velg Disk Utility (diskverktøy) og Repair Disk (reparer disk). http://www.tekrevue.com/tip/mac-startup-options/ http://osxdaily.com/2012/02/08/repair-boot-disk-mac-os-x-disk-utilit/ Hvis de ikke fikk samme feilen da de "reparerte" maskinen, kan det være feil på din brukerprofil som får maskinen til å få kernel panikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå