ahw_ Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Hei! Jeg har en skjem (Iiyama ProLite XB2779QS) med IPS-panel som jeg vanligvis bruker til min stasjonære PC med Windows 10. Jeg har et problem med «innbrenning» når skjermen er koblet på en MacBook Air. Hvis jeg bruker Mac-en i en stund, «henger» områder som har vært på skjermen lenge uten bevegelse igjen. Bytter jeg over til den andre PC-en, kan jeg også fortsatt se dette på skjermen til det går bort. Hvordan er dette mulig? Takk for all hjelp dere kan tilby! Lenke til kommentar
ahw_ Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 (endret) Der fant jeg visst ut av problemet – og det hadde ingenting med Mac/OSX å gjøre! Vanligvis er lysstyrke og kontrast stilt til 0 av 100 og 20 av 100, mens det var stilt til 100 og 50 over DisplayPort til Mac-en. Har aldri merket problemet med mine vanlige innstillinger. Etter en stund med 100/50 på den andre PC-en viste problemet seg der også! Endret 11. april 2016 av ahw_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå