Gjest medlem-329093 Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Jeg fant ikke frem til kundeservice på Viaplay sine sider, for viaplay linker i sirkler inne på siden sin, og ingenting fører frem til noe nyttig, men jeg lurer på: Kan jeg bruke min allerede etablerte viaplay konto til å leie og kjøpe filmer uten å måtte betale månedsavgift? Jeg er klar over at man kan lage en ny tom konto på en eller annen måte, men kan jeg bruke min nåværende konto som jeg tidligere har betalt månedlig på, til å kjøpe og leie filmer uten å ha aktivt månedsabonnement? Setter stor pris på om noen vet dette og kan gi meg et definitivt svar på om det går an, og også hvordan jeg går frem. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Du trenger ikke akkurat å være rakettforsker.Du går til www.viaplay.no og logger inn. Deretter trykker du på lenken til "Leiebutikk" helt øverst på siden, ca midt på. Deretter finner du den filmen du vil leie, og trykker på filmen, deretter "Bekreft kjøp xx kroner". Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 (endret) Du trenger ikke akkurat å være rakettforsker. Du går til www.viaplay.no og logger inn. Deretter trykker du på lenken til "Leiebutikk" helt øverst på siden, ca midt på. Deretter finner du den filmen du vil leie, og trykker på filmen, deretter "Bekreft kjøp xx kroner". Ok :-) som jeg tenkte altså. Men jeg blir ikke automatisk belastet for et månedsabonnement i samme slengen liksom? Endret 11. april 2016 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå