stenkarlsen Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Ser at det er kommet et nytt hovedkort fra abit.. Abit AN7 Noen som vet om det har no bra klokke egenskaper? Må bytte ut MSI driten nå.... SAK Lenke til kommentar
capy Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 har enda ikke sett noen tester av det kortet, men det skal visst være det beste å få tak i. har litt lyst på det jeg og, men kommer nok til å ende opp med et m-ATX i stedet. har jo allerede NF7-s v2.0. Lenke til kommentar
stenkarlsen Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 ja jeg står mellom NF7-s v2.0 og AN7... Men føler at NF7-s begynner å bli gammalt? gjør det ikke det? AN7 kan virke litt som den "nye NF7"... med prosessor på lagd for bra overklokking lissom... tror det blir det... SAK Lenke til kommentar
gixer Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Du kan lese om AN7 her. Når det gjelder overklokking så regner jeg med at AN7 er like god som NF7-S v2.0. NF7-S v.2.0 er langt ifra et gammelt og dårlig kort, den holder fortsatt koken! Lenke til kommentar
stenkarlsen Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 ok... hehe.. ser bare at alle har jo det kortet, så kan jo ikke være det nyeste på markedet akkuratt, men tviler ikke på at det holder lenge... Virker som det er det beste, men viss AN7 kommer å blir bedre, så tror jeg at jeg kjøper det istedenfor.. såklart... Får vente til det ser testene... Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Eneste forskjellen mellom NF7-S V2.0 og AN7 er det at AN7 kommer med uGuru (vetta****** hvor det microntegnet er) som skal hjelpe på maskinens ytelse og evt. feilsøking. Ellers er de to kortene så å si like... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå