siemens:-) Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 En venn av meg har tenkt å kjøpe en xelibri 6, (ja det er en jente *grin* ) Og hun lurer på om det er noen som vet noe positivt/negativt om denne, hvor er det best å kjøpe en slik mobil fra? Kan man få kjøpt den gjennom en norsk Web-shopper eller må man kjøpe fra en utlandet? Hvis man må kjøpe den fra utlandet, hvordan er det da med frakt/toll og liknede? Takker for alle (fornuftige) svar Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Kona vil også ha en slik en for den var så søøøøøøøøøt. Hehe, men jeg har ikke klart å finne den noe sted. Toll og avgifter blir det,hvis du ikke kan reise og hente den selv. feks i sverige. Har heller ikke klart å finne et bilde hvor den er lukket så hvis noen ser et bilde av denne hvor de er lukket så ....... Lenke til kommentar
molna Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg har planer om å kjøpe X6 i desember (må få lønning først...). Ikke for å bruke, men for å teste. Den ser jo mildt sagt latterlig ut, blir spennende å se Ingen i Norge som selger xelibri. Du kan bestille fra f.eks ktfw.de , tollen du må plusse på blir 25% av prisen. De selger den for 250 Euro. Pluss toll blir det 310 Euro, altså 2500 norske. Frakt til Norge er visst gratis. Tror du kan trekke fra tysk toll, ikke helt sikker på hvordan det funker... Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Her er et bilde av xelibri 6 lukket http://www.siemens.com/index.jsp?sdc_p=d10...1034568.s_4%2C& He he tonje, som vennen min heter syns også mobilen er søt, hun aner egentlig ingen ting om mobiler, hun vil kjøpe den bare fordi den ser ut slik som den gjør *grin* Lenke til kommentar
molna Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Tommy Angelo: du kan se den lukket på www.xelibri.com , de har en '3D View' sak der. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 er det forskjell på mobilene når det gjelder specseene? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Glimmrende takk for hjelpen begge to. Kona er akkurat like venninen din,spiller ingen rolle hva telefonen koster,klarer eller gjør, de (jentene) er mye mer opptatt av hvordan den ser ut. På tide produsentene har oppdaget det. Jeg kan fortelle om hvor flott min telefon (6600) er..og etter en 1/2 time blir jeg avbrutt med.. har du sett hvor stygg den er??? haha hva skal en stakkar si Ok.. er litt generaliserende å si at alle jentene er slik men veldig mange i hverfall Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 veldig få jenter som velger en jeep istedenfor en ferari cabriolet for å si det sånn... Lenke til kommentar
molna Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 er det forskjell på mobilene når det gjelder specseene? Nå har jeg kun X5, så forskjeller i detaljer/menyer og slikt aner jeg ikke... X8 skiller seg ut ved at den har FM stereo radio og er totalt stemmestyrt. Ellers er det litt forskjeller på standbytidene, men generelt har alle bra standbytider, X5 med hele 350 timer. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 har ikke hvert inn på en stund, men på www.handy.de hadde de Xelibri 6. og resten av "Xelibri-gjengen" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå