Gå til innhold

Billige 25 pak cd-r på spindel


Nimda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MMORE er bare råbra! jeg har ikke hatt en eneste feil med de CD'ene. Kjøpte for 2 år siden kjøpte jeg noen Fujitsu Siemens Computers CD'er også.. veldig bra.. det samme med BASF CD'ene jeg hadde..

Jeg velger ofte TDK og MMORE siden dette er kjente merker.. og i tillegg så har de aldri feilet meg.

 

Har en Creative CD-brenner.. den er jo også råbra... har kanskje noe med at det er Plextor som har laget den??

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-27 00:52, house skrev:

noname plater suger, de flasser, de er nesten helt gjennomsiktige, vansklig for laseren å lese, kjøpte en



 

Det at diskene er gjennomsiktige har jo ingenting å si. Det viktigste er at de ikke er gjennomsiktige for laserlyset (annen bølgelengde enn synlig lys...)

 

Noname-disker fra ClasOhlson er forresten veldig bra. De er laget av Ritek og er av rimelig høy kvalitet. Problemet med nonamedisker er ofte tynn toppflate og da blir de lettere ødelagt av riper. Kan hjelpe å lime på label'er.

Lenke til kommentar

Jeg kjøper CD`ene min hos http://www.itbutikken.no

De har kvalitets CD-plater til meget hyggelige priser.

 

Jeg sverger til Mr. Platinium CD plater. I dag bestilte jeg følgende:

 

Mr. Platinium Spindel 80Min - 100 pcs 335,-

 

Du kan også få Mr. Platinium 90min CD`er. De er litt dyrere, men absolutt hyggelig priset. Du får 50 stykk for ca. 350 kroner hvis jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...