Gå til innhold

Billige 25 pak cd-r på spindel


Nimda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du burde så kjøpe noen dyrere cd-r plater!

Levetiden på cd-r plater varierer veldig.

 

Bruker selv Fujifilm skiver. Høres ut som

noe dritt men er faktisk meget gode skiver

men koster en del.

 

Skal du absolutt ha noen billige cd-r plater

ville jeg brukt Memorex. Styr unna vivastar!!

 

 

Mvh Anders

Lenke til kommentar

Har god erfaring med MMORE, og synes MMORE CD-R plate 80min sølv 700MB 24x pakke med 50 i "Cake Box" til kr 210,- i butikksalg hos Komplett virker som et bra alternativ. MMORE-platene er kraftig blå i farven og mitt inntrykk er at slike plater er mest kompatible med ulike CD-spillere.

 

Noen som har andre erfaringer?

 

Titus

Lenke til kommentar

Billig er bra..

Bruker selv Precision-cdr-plater(grønne) kjøpt hos multicom for ca.350,- for 100 på spindel. Ingen problemer med disse. Har snart brukt 500 av disse og feilprosenten er liten.. Har hittil ikke hatt noen problemer med disse i noe slag av cd-spiller. De funger til og med i en gammel Phillips cd-spiller fra tidlig 90-tallet.

 

Skal du ha billige cdr-plater kjøper man på nettet..

Expert, Spaceworld og andre kjeder har etter min erfaring helt syke priser på cd-media. Tror jeg så 10 cdr-plater i jewelcase til 100,- på spaceworld, en håpløs pris. Er jo greit å kjøpe om man ikke skal brenne så mye da. CDr-plater er egentlig smak og behag. Må si at jeg egentlig foretrekker verbatim, men de er jo dyre da.

 

 

 

 

 

 

 

_________________

AMD Rules!!!

Videologic Sirocco Crossfire

Trust Ami Mouse 250S Wireless Optical

Richo MP7200A 20x10x40x

 

[ Denne Melding var redigert av: Zamboo på 2002-02-27 00:45 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-27 01:43, ap1978 skrev:

Prostore derimot, har jeg hatt masse trøbbel med. Anbefales ikke.


 

Vel, både komplett sine noname, prostore og mmore er produsert på samme fabrikk (moser baer i india som bruker multimedia masters & machinery sine CD-R produseringsmaskiner.) Så eneste forskjellen er at mmore har en pinglete dårlig label på....kvaliteten skal være den samme.

Lenke til kommentar

 

Vel, både komplett sine noname, prostore og mmore er produsert på samme fabrikk (moser baer i india som bruker multimedia masters & machinery sine CD-R produseringsmaskiner.) Så eneste forskjellen er at mmore har en pinglete dårlig label på....kvaliteten skal være den samme.

 

Dette stemmer ikke, det er helt klart kvalitetsforskjell. NoName platene på spindel flasser av lakken på oversiden og blir dermed ubrukelig, noe feks MMore ikke gjør. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


OC-Freak skrev (2002-02-27 10:02):

...

Så eneste forskjellen er at mmore har en pinglete dårlig label på....kvaliteten skal være den samme.


 

Det stemmer ikke helt. Du har rett i at merke cd'ene blir produsert på de samme stedene som noname cd'ene, men noname cd'er har kun det nødvendige metallaget for refleksjon, mens merke cd'er har flere (ofte 2-3 minst; les på coveret/pakka) beskyttende lag i tilleg til "den pinglete label'en". Merke cd'er går også gjennom mer testing enn noname.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

ka enn du gjer ikkje kjøp noname cda. deI suger, en fyr eg kjenne hadde me seg 100pk noname spindel cda på tg brente dei og dei fønka fint... ei stond, to måna seinare so bjønde cdane å flasse he he

 

[ Denne Melding var redigert av: EddIe på 2002-03-09 14:23 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...