Gå til innhold

Leverer iiglo Vegglader USBx6 like mye strøm på alle utgangene?

Anbefalte innlegg

Jeg har en vegglader med fire porter som i sin tid ble kjøpt hos FotoVideo. Den levere forskjellig strømstyrke på portene så en må følge litt med på hva som kobles hvor for å være sikker på at det som er koblet til får nok strøm til å lade. J

eg ser Komplett.no selger iiglo Vegglader USBx6. Leverer denne 2.1A på 5 av portene ved samtidig bruk? (Vet den leverer litt annen A på den siste men så lebge den leverer 2.4A på 5 av portene ved samtidig bruker det gull).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den ser ut til å duge på papiret i det minste. Men problemet med kinaprodukter på ebay er at det ofte er ren gambling om de faktisk duger eller ikke. Og om de er trygge i bruk. Men for 160,- med frakt blir det ikke store tapet hvis det skulle være katten i sekken.

Lenke til kommentar

Du kan evt. prøve å lete etter tester på google eller youtube. Jeg har sett tester av svinebillige kina-strømforsyninger som faktisk var overraskende bra. De ble tatt helt i fra hverandre for å sjekke bl.a. separasjon og isolasjon. Til og med spolen ble vikla opp for å sjekke kvaliteten på viklingene og isolasjonen på de.

Så har jeg sett kina-ladere hvor nettspenninga har praktisk talt vært koblet rett til USB-porten, bare via noen underdimensjonerte passive komponenter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...