Fotoskrulla Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Ved fjorden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Pladask i vannkanten...:-)))) Kreativ skarphet, komp. Fine fargetoner. God ide som er godt gjennomført. Legg det i kategori for skjellig...... Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Interessant motiv i forgrunn + vakre og ville fjell i bakgrunn kan jo aldri bli feil. Flott Helene! Kunne kanskje ønsket litt mere luft over fjellet, men det får du ta på smakskontoen.. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Fint komponert bilde! 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Skjellig grunn til full dybdeskarphet er det første jeg tenker her. Men egentlig så skjeller det meg vel ikke at du har forsøkt å binde skjellene med tau så skarpt at Pentaxen datt pladask. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Her det tydeligvis blåskjellene du er mest opptatt av, selv i den fine naturen de er omgitt av. Oppmerksomheten rettet mot disse og tauet vil sikkert minske ved full dybdeskarphet, men full dybdeskarphet ville sikkert også vært et alternativ, kanskje med et litt annet uttrykk. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Ja hvorfor ikke..det var jo en anden måde at tage billedet på :-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 Pladask i vannkanten...:-)))) Kreativ skarphet, komp. Fine fargetoner. God ide som er godt gjennomført. Legg det i kategori for skjellig...... Hahaha! Du er alltid så festlig du! Takk for god kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 Interessant motiv i forgrunn + vakre og ville fjell i bakgrunn kan jo aldri bli feil. Flott Helene! Kunne kanskje ønsket litt mere luft over fjellet, men det får du ta på smakskontoen.. Hei Fredrik! Jo, skulle gjerne hatt mer luft over fjellet, men da ville det blitt mindre nede, og det ville ikke blitt bra det heller. Synes egentlig jeg var flink som fikk med hele fjelltoppene der jeg lå på hodet nedi taukveilen.. Takker og bukker for kommentaren! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 Fint komponert bilde! Tusen takk for det Tove! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 Skjellig grunn til full dybdeskarphet er det første jeg tenker her. Men egentlig så skjeller det meg vel ikke at du har forsøkt å binde skjellene med tau så skarpt at Pentaxen datt pladask. Roar Jeg får vel finne et skarpt og fint bilde til deg til i morgen da kanskje, tok jo mest sånne. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 Her det tydeligvis blåskjellene du er mest opptatt av, selv i den fine naturen de er omgitt av. Oppmerksomheten rettet mot disse og tauet vil sikkert minske ved full dybdeskarphet, men full dybdeskarphet ville sikkert også vært et alternativ, kanskje med et litt annet uttrykk. Mvh Ragnar Jeg hadde jo først tatt en haug bilder av landskapet, før jeg kom på å variere litt, finne på noe litt annet. En kan helt klart endre et bildes karakter bare ved dybdeskarpheten. Det er jo litt av det som er gøy med foto. Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 Ja hvorfor ikke..det var jo en anden måde at tage billedet på :-) En må jo være litt kreativ innimellom. Prøve ut litt andre ting og se hva folk mener om det. På dette bildet var det litt forskjellige reaksjoner. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Ja hvorfor ikke..det var jo en anden måde at tage billedet på :-) En må jo være litt kreativ innimellom. Prøve ut litt andre ting og se hva folk mener om det. På dette bildet var det litt forskjellige reaksjoner. Ja du har ret Helene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Dette var en kreativ og by vri , eller kanskje vi skulle kalle det landskapsmacro . Resultatet ble meget bra og kan ikke se noen skjellig grunn til ikke å følge denne ideen videre . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. april 2016 Forfatter Del Skrevet 12. april 2016 Dette var en kreativ og by vri , eller kanskje vi skulle kalle det landskapsmacro . Resultatet ble meget bra og kan ikke se noen skjellig grunn til ikke å følge denne ideen videre . Mvh Alec Hei Alec! Jeg har et blikk som på en måte er innstilt på landskapsfoto, så av og til er det litt vanskelig å se de små ting, men denne gangen gikk det visst. Ble jo en liten kombo da.. Hyggelig at du likte det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg