Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Hageflekk... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Her foretrekker jeg den mest fargemettede V1. Bildet fint bygd opp ved hjelp av elementenes plassering. Lys, skarphet, farger i diverse grønnsjatteringer smat gode detaljer er det ingenting å si på. Nevner at en v3 kan du få ved en beskjæring oppe slik at øvre ramme kutter i hekken ute il venstre. Da blir det enda litt strammere med mer spenning. Scroll opp, dekk til og ta en titt. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 God komposisjon hvor også kumlokket hører med til seeropplevelsen. Tror jeg vil foretrekke V1. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Takker for hyggelige , positive og konstruktive kommentarer -Roar og Ragnar !! Legger ut en v3 slik jeg jeg tror Roar mente . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Takker for hyggelige , positive og konstruktive kommentarer -Roar og Ragnar !! Legger ut en v3 slik jeg jeg tror Roar mente . Mvh Alec Du tok litt mye. Ta bare så hjørnet på hekken forsvinner. Det vil si at øvre ramme skjærer akkurat nede i spissen på V-formen som nå dannes av hekken og busken for da vil hekken skape spenning i bildet. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Takker for hyggelige , positive og konstruktive kommentarer -Roar og Ragnar !! Legger ut en v3 slik jeg jeg tror Roar mente . Mvh Alec Du tok litt mye. Ta bare så hjørnet på hekken forsvinner.Det vil si at øvre ramme skjærer akkurat nede i spissen på V-formen som nå dannes av hekken og busken for da vil hekken skape spenning i bildet. Roar Hei Roar ! Prøver igjen-v4 , annerledes beskjæring og noe kloning . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg