knutby Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 MASSEBANNEORDPÅFINNMARKINGSOMVILLEFÅTTMEGUTESTENGTPÅLIVSTIDFRAHWFORUMET glemte lommeboka på bussen i dag!"!!!!!"#!#!"¤#"!%¤"¤¤&% ENDAMEREBANNING... #¤%&/ Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 hva av verdi var i den da? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Ring busselskapet og be de ta med lommeboka di på en buss som kjører forbi ditt nærmeste busstopp! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Ringt det jækla busselskapet og de sier de ikke har ta...sett noe til den. Ringte også å fikk sperra kortet.. er jo nesten 10000 på det. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Sjåførene bruker å gå gjennom bussen når de går av vakt, så om du ringer om noen timer så har den kanskje dukket opp da, hvis da ikke en ****** satt seg ved siden av lommeboka di og tok den med seg. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Huff da..Er sinnsykt kjipt å miste lombok o.l... Engang så skulle jeg på LAN, så jeg tokk bussen. Det jeg glemte å ta med meg ut var posen hvor tastatur, mus og alt mulig av kabler lå i...Så det ble litt kjipt lan, måtte låne alt mulig fra andre, også hadde jeg ganske dyrt tastatur og mus da... Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 En kamerat mista lommeboka på bussen og, det var før han skulle kjøpe skolebøker. Var over 2k kr i den, fikk den aldri tilbake. Var morra sis penge, men det var jo surt forde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå