Kennet_H Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Opplever dette ganske ofte. Innstalerte windows på nytt for noen dager siden, men fikk det på nytt nå. Eneste som hjelper er Og kutte strømmen en stund, før jeg starter på nytt. Noen som vet hva som forårsaker det, og hvordan jeg blir kvitt det? Hvis jeg velger start oppstartsprblemverktøyet, så fryser bare kjermen på Windows laster filer. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Kan være så mangt. Feil på harddisk er et kjendt problem som gir denne feilmeldingen. Det kan også være dødt bios batteri. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 Har du noen forslag til hvordan jeg kan gå frem for å få bekreftet/avkreftet at det du nevner er problemet? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Boot inn i windows og last ned seatools. Dette tester disken din, short eller long. Feiler den her har du nok en defekt disk. Scandisk kan også prøves ut. Har du problemer med klokken din i windows er ofte batteriet et problem. Og til slutt for sikkerhets skyld kan du prøve memtest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå