Gå til innhold

Samsung Galaxy S5 problemer, garanti, reklamasjon?


Anbefalte innlegg

Eg kjøpte min Samsung S5 hos Netcom for ei god stund siden. Den har vore inne på reperasjon fleire gonger for samme problem (bytta hovudkort, meiner eg det var), men den siste gongen klarte ikkje verkstedet å reprodusere feilen som eg har, og meiner det er operatørfeil, SIM-kort eller tredjeparts-applikasjoner.

 

Feilen er at personer eg snakker med plutselig ikkje kan høyre meg, eller det føles som om eg er veldig langt borte. Dette skjer uavhengig av operatør, posisjon, land, dekning og om telefonen har tredjeparts-applikasjoner eller ikkje. (Kjørte fabrikkinnstillinger).

 

Når eg bruker håndfri så opplever eg aldri dette problemet. Viss eg faller ut i ein samtale og personen eg snakker med prøver å få kontakt (roper «Hallo» etc) så ordner dette problemet seg i det eg setter på håndfri.

Eg har bytta SIM-kort 3 eller 4 gonger, eg har prøvd 2-3 andre smart-telefoner av både Samsung og andre merker, og eg har prøvd «dumme»-telefoner, alle andre telefoner har eg aldri hatt dette problemet med.

 

Eg har i løpet av ganske mange e-poster nå hatt kontakt med VOC Samsung, men dei henviser bare til verksted-rapportene som seier at telefonen er heilt i orden.

 

Eg klarer ikkje å slå meg til ro med at det er operatør-problemer eller app-problemer når eg kan unngå problemet med å bruke håndfri. I huset mitt (der eg tar dei fleste samtaler) er det andre med nøyaktig samme operatør som aldri har opplevd slike problemer.

 

Kva kan eg gjøre?

Endret av geirolav86
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...