Fotoskrulla Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Slogen 10 april Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Vakkert! Kjenner det snart må bli et vestlandsbesøk med kamera. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Vakkert og majestetisk dette nydelige landskapsbildet . Mvh Alec Lenke til kommentar
sussss Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Smukt sted du bor..bliver helt missundelig :-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 Vakkert! Kjenner det snart må bli et vestlandsbesøk med kamera. Ja, det synes jeg du skal gjøre. Nå på fine vårdager med nysnø i fjella og blå himmel, nyfødte lam på jordene og blomster som titter fram, da er Vestlandet på sitt fineste. Da blir jeg veldig nasjonalromantisk...og litt vanlig romantisk.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 Vakkert og majestetisk dette nydelige landskapsbildet . Mvh Alec Tusen takk Alec! (skal prøve å få svart deg på alt senere i dag) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 Smukt sted du bor..bliver helt missundelig :-) Ja, jeg er riktig heldig som bor her Av og til er det litt for lange perioder med dårlig vær, men når solen skinner igjen så er alt glemt. Det er jo veldig fint i Danmark også da! Liker meg godt der Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 Flott og vakkert! Takk skal du ha Fredrik. En kan jo bli litt svulmende av nasjonalromantisme på slike dager som dette. Det er vel fine dager i Sunndalen også? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Naturens eget feminine brystparti tenkt jeg en gammel..... Utsnitt og komp står fint Å slakte annet fototeknisk her blir vel også vanskelig. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Flott og vakkert! Takk skal du ha Fredrik. En kan jo bli litt svulmende av nasjonalromantisme på slike dager som dette. Det er vel fine dager i Sunndalen også? Hei Helene! Ja nå er det virkelig vakkert her jeg bor også! Herlig bare å rusle rundt i naturen nå. Lurer på om jeg skal ta neste års sommerferie i april ! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 Naturens eget feminine brystparti tenkt jeg en gammel..... Utsnitt og komp står fint Å slakte annet fototeknisk her blir vel også vanskelig. Roar Åhh! Men da har jeg et par topper til deg som er mye mer sexy enn disse (fjelltopper altså..) Jeg får de midt i glaninga hver morra når jeg kjører på jobb. Jeg skal se om jeg kan finne en fin posisjon å fotografere dem ifra. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Slogen ser neste uinntakelig ut fra alle kanter. Men både denne og de øvrige fjell i syningom tar seg godt ut ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 Slogen ser neste uinntakelig ut fra alle kanter. Men både denne og de øvrige fjell i syningom tar seg godt ut ! Mvh Ragnar Slogen ser nå ikke helt umulig ut fra andre siden da, bare mye motbakke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg