Ragnar Skj Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Veien kulturminnepark Langhuset Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Flott dokumentert. Nydelig filkvalitet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 To flotte bilder der jeg velger meg v2 som favoritt . Flott komponert med fine farger fint lys og flotte kontraster med de mørke trestammene . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Flotte bilder, Ragnar, særlig V2 var fint. Men her er jo teksten interessant for vi som aldri har vært på dette stedet. Så legg gjerne ut flere bilder fra Langhuset. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Grei dokumentasjon og komp. Vanskelig å finne noe å sette den stygge negativfingeren. Men nevner gjerne at V2 blir min favoritt der du har fotografert langhuset gjennom trestammene. Skulle du fått det uten en masse folk så hadde du vel måttet møtt før Fan får på seg buksa om morran? Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 Flott dokumentert. Nydelig filkvalitet. Takk for kommentaren ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 To flotte bilder der jeg velger meg v2 som favoritt . Flott komponert med fine farger fint lys og flotte kontraster med de mørke trestammene . Mvh Alec Hei Alec, og takk for fin kommentar. Ser ut at de fleste velger seg V2 her. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 Flotte bilder, Ragnar, særlig V2 var fint. Men her er jo teksten interessant for vi som aldri har vært på dette stedet. Så legg gjerne ut flere bilder fra Langhuset. Mvh Fredrik Kommer flere bilder, men da fra museet på stedet. Interessant sted. Takk for kommentaren ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 Grei dokumentasjon og komp. Vanskelig å finne noe å sette den stygge negativfingeren. Men nevner gjerne at V2 blir min favoritt der du har fotografert langhuset gjennom trestammene. Skulle du fått det uten en masse folk så hadde du vel måttet møtt før Fan får på seg buksa om morran? Roar I håp/frykt for å få kommentar fra deg har jeg foretatt litt finpussing på bildet. Gjelder bl.a. stubbe og skygge fra tre nede i høyre hjørne. Som du ser kommer det en greiner inn i bildet fra høyre både i V1 og V2, men jobben med å få fjernet disse tok dog ikke på meg. Du har sikkert sett dette, men vært hyggelig nok til å ikke bemerke det. Uansett setter jeg pris på dine kommentarer ! Skj Lenke til kommentar
sussss Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Flot bygning ..fine billeder god kvalitet vh Suss Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 Flot bygning ..fine billeder god kvalitet vh Suss Takk for din hyggelige tilbakemelding ! Skj Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Flotte bilder Ragnar! Likte spesielt godt V2. Jeg får skrive meg bak øret dette stedet her tror jeg. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. april 2016 Forfatter Del Skrevet 12. april 2016 Flotte bilder Ragnar! Likte spesielt godt V2. Jeg får skrive meg bak øret dette stedet her tror jeg. Kommer du/dere på Ringerikstrakter vil Veien kulturminnepark være et naturlig sted å oppsøke for en ivrig og dyktig amatørfotograf. Og veien er i såfall ikke lang til Jevnaker og Kistefos-museet/Hadeland Glassverk.Takker for kommentar. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg