Gå til innhold

Veien kulturminnepark Langhuset

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

To flotte bilder der jeg velger meg v2 som favoritt .

Flott komponert med fine farger fint lys og flotte kontraster med de mørke trestammene .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Grei dokumentasjon og komp. Vanskelig å finne noe å sette den stygge negativfingeren.

Men nevner gjerne at V2 blir min favoritt der du har fotografert langhuset gjennom trestammene.

Skulle du fått det uten en masse folk så hadde du vel måttet møtt før Fan får på seg buksa om morran?

Roar

Lenke til kommentar

Flotte bilder, Ragnar, særlig V2 var fint.

Men her er jo teksten interessant for vi som aldri har vært på dette stedet. Så legg gjerne ut flere bilder fra Langhuset.

Mvh

Fredrik

Kommer flere bilder, men da fra museet på stedet.

Interessant sted. Takk for kommentaren !

Skj

Lenke til kommentar

Grei dokumentasjon og komp. Vanskelig å finne noe å sette den stygge negativfingeren.

Men nevner gjerne at V2 blir min favoritt der du har fotografert langhuset gjennom trestammene.

Skulle du fått det uten en masse folk så hadde du vel måttet møtt før Fan får på seg buksa om morran?

Roar

I håp/frykt for å få kommentar fra deg har jeg foretatt litt finpussing på bildet. Gjelder bl.a. stubbe og skygge fra tre nede i høyre hjørne. Som du ser kommer det en greiner inn i bildet fra høyre både i V1 og V2, men jobben med å få fjernet disse tok dog ikke på meg.

Du har sikkert sett dette, men vært hyggelig nok til å ikke bemerke det. Uansett setter jeg pris på dine kommentarer !

Skj

Lenke til kommentar

Flotte bilder Ragnar! Likte spesielt godt V2. :)

Jeg får skrive meg bak øret dette stedet her tror jeg. :)

Kommer du/dere på Ringerikstrakter vil Veien kulturminnepark være et naturlig sted å oppsøke for en ivrig og dyktig amatørfotograf. Og veien er i såfall ikke lang til Jevnaker og Kistefos-museet/Hadeland Glassverk.Takker for kommentar.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...