sherrox Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Green P4-2800 15 60GB 512MB DVD/CDRW, når jeg fikk den ¨(i går) så var alt helt i orden! la in xp pro og updates! men etter jeg la in et program "er ikke sikker på hvem det var) enten CS 1.5 eller kazaa eller noe, så sto det plutselig Intel Pentium 4 CPU 2.80ghz @ 2.09 :gretten: !!! hmmmmm, skjønner ikke en dritt! Lenke til kommentar
sherrox Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 BTW, noen som veit hva slags RAM jeg må ha!??? Lenke til kommentar
oaleksan Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Er ikke helt sikker på hva det er, men jeg anbefaler deg å avinstallere kazaa. Det bare ødelegger maskinen. Ikke tro at du bare får kazaa, men det følger med en masse spyware og annen shit. Kjipt å ikke kunne laste ned noe musikk, men fildelingsprogrammer gjør ikke no gratis de heller. Reinstall windows, og glem kazaa. Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Green P4-2800 15 60GB 512MB DVD/CDRW: Intel Pentium 4 CPU 2.80ghz @ 2.09 De fleste bærbare med mobile CPU (PIII-m, athlon m, celeron m, p4-m, -m og så videre) setter ned hastigheten på CPU'en når den ikke trenger å gå for fullt. dette for å ikke bruke så mye strøm/lage så mye varme. Jeg trodde ikke at vanlige p4 prossorer gjorde dette, men kanskje det er noe som styres av den spesielle maskinen Prøv å gjøre noe som krever mye cpu (mp3-ripping for eksempel) og se om den da går opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Ikke tro at du bare får kazaa, men det følger med en masse spyware og annen shit. Kazaa lite. Lenke til kommentar
:.ELD.: Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Brukte du batteriet? Denne pcen setter ned FSB hvis du bruker batteriet, for å spare strøm. Lenke til kommentar
sherrox Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 stemmer, når jeg bruker batteri så går cpu ned med ca 800 Mhz etter en stund! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå