Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sporadisk selvbetenkthet ødelegger mitt sosiale liv

Ravnen

Anbefalte innlegg

Jeg er vanligvis ganske selvsikker, men noen gang blir jeg helt forferdelig selvbetenkt, og det forandrer adferden min og hvordan andre oppfører seg mot meg (eller hvordan jeg oppfatter oppførselen deres, i alle fall).

Det har vanligvis en avløser. Jeg prøver å være inkluderende i sosiale situasjoner, og vil derfor inkludere selv litt kleine folk. Jeg har ingenting imot folk som kanskje er litt stille og forsiktige, men "kleine" for meg innebærer høylytte folk som sier upassende ting. Den sosiale energien min tappes veldig fort rundt slike folk, og jeg ender ofte opp med tanker som "Shit, hva kan jeg gjøre for å ikke ende opp som disse her". Kanskje det er slemt å tenke noe sånt, men jeg er helt ødelagt av selvbetenkthet akkurat nå, og føler at jeg bare har tabbet meg ut rundt folk jeg liker de siste to døgnene pga det. Er det noe jeg kan gjøre for å dempe selvbetenktheten? Eventuelt løse dette problemet for godt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...