Gå til innhold

QBIC 3401 -rasling på vifta+bumb i kabinett

Anbefalte innlegg

Det er en veldig støysvak maskin, men hører sånn rasling (sånn slags knittring fra vifta, som er ca d samme som den knittringen en hører i Segate B 7200 Sata 160disken min, bare ikke fult så høyt-nesten) For dem som har en sånn, er det vanlig?

Det andre jeg lurer på, er at det er en "kul" øverst i kabinettet. Ser ut som om noen har slått en skarp gjenstand bot kabinettet fra innsiden og ut... Er kanskje 1,5 mm høy og 1cm i diameter, så ikke snakk om no mye, men vises godt da kabinettet skinner litt i lyset, og ellers er helt flatt...

Er dette reklamasjonsgrunnlag? Kjøpte fra PSdata for 2 uker siden. Sendte mail angående dette for noen dager siden (2 dager før 14dagers angrefrist) men de har ennå ikke svart, og nå er jo 16dager gått...

Sendte jo mailen angående dette problemet 2 dager før 14dagers, tilfelle retur... Vet ikke helt åssn sånn fungerer... Men er kanskje bare 14dagers regel ved angrerett, og 1 år garanti? da burde det hvertfall gå greit...

Håper at de som har kjennskap til denne pc`n gidder å svare på om de opplever samme greia... Ellers må jeg få si at overgangen fra shuttle ss51(tror den hette det) og over til Qbic 3401 var VELDIG behagelig med tanke på støy!!!!! -tross den litt irriterende "knattringen" fra viften som jeg ikke helt kan skjønne er standard....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...