Knut S Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 mat må de ha Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Sier ikke nei takk til en liten matbit disse karene, noe dine bilder viser her. Godt foreviget. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Flotte. En av mine favorittarter. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Ja, ja, så var frokosten redda idag også. Kanskje ørlite mer luft til høyre på V1. Ellers skal jeg i all respekt holde negativfingeren unna her. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 Tusen takk for hyggelige kommentarer. Roar dine kommentarer ser jeg ikke på som negative men som meget lære nyttige. Fått mange gode tips av deg. Bildet her er helt klart lite luft rundt men for engangs skyld var jeg noenlunde fornøyd med skarpheten på småfugl så da bare måtte jeg ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg