suprsonic Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Det funker fint å sende bilder tatt med kamera som MMS. men når jeg skal sende andre bilder, de som allerde ligger der og bilder jeg har lagra (feks henta over internett med mobileb) så kommer det opp " DRM bilde, kan ikke tilføye". hva menes med dette? disse ligger jo til å med i "MMS bilder" mappa, og det er jpg og gif filer... Noen som vet? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hei Har du skrevet mld først og deretter legger til bilde? Lenke til kommentar
suprsonic Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Nei.. bare går inn på "skriv ny mms" også prøver å legge til bilde. så kommer sånn "feil-lyd" også står det "DRM bilde" osv Lenke til kommentar
Tasco Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 SuperSonic, hvor laster du ned JAVASPIL / MMS osv til E700 ? Lenke til kommentar
JVD Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 ja, jeg får det ikke til jeg heller. jeg tror det er sånn kopi sperre på bidlene som gjør at det ikke går ann å sende dem. men folk finner sikkert på noe smart snart... Lenke til kommentar
Andreas2k Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Fungerer ikke her heller, får opp akkurat det samme... Noen som har funnet ut av det? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 de blir sendt om det er til en annen E-700.... testet med veninna mi. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Nei.. bare går inn på "skriv ny mms" også prøver å legge til bilde. så kommer sånn "feil-lyd" også står det "DRM bilde" osv DRM? Står ikke det for "Digital Rights Management"? Lenke til kommentar
The1 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 de blir sendt om det er til en annen E-700.... Det er jo dårlig, at man bare kan sende til andre som har E700. Noen som har funnet ut om kan komme "forbi" dette problemet? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 jeg sliter med en annen ting! jeg får ikke sendt bilder over 80 kb... (mms) og enda en ting, vis jeg skal sende et bilde til en mobil, må jeg huske å stille kamera på QQVGA-mobil, ellers kommer det ikke fram til motageren. slitsomt egentlig.. må bytte hele tiden fra vga som blir best når jeg overfører med kabel til pc, og så når jeg skal sende mms til en mobil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå