AnonymDiskusjon Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Heihei. Dama mi har hatt vondt i musa siden november. Det begynte plutselig å svi så fælt. Og nå kan vi ha sex i kanskje 5 min før hun får vondt. Vi har prøvd det meste, hun har vert hos legen 5 ganger og gynekolog nå ikke lenge siden og hun sa det ikke så ut som noe var galt, bare irriterte slimhinner i dåsa. Etter hun fikk vondt i schlusa, har det som det ligger i ren natur, hindret sexlivet vårt en del... Hun bruker å spraye parfyma opp i herligheten hennes, for å hindre fittelukt. Hun har en dum tanke at hun mener hun lukter kuse. Anonymous poster hash: 1777b...d5d 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. april 2016 Forfatter Del Skrevet 10. april 2016 Heihei. Dama mi har hatt vondt i musa siden november. Det begynte plutselig å svi så fælt. Og nå kan vi ha sex i kanskje 5 min før hun får vondt. Vi har prøvd det meste, hun har vert hos legen 5 ganger og gynekolog nå ikke lenge siden og hun sa det ikke så ut som noe var galt, bare irriterte slimhinner i dåsa. Etter hun fikk vondt i schlusa, har det som det ligger i ren natur, hindret sexlivet vårt en del... Hun bruker å spraye parfyma opp i herligheten hennes, for å hindre fittelukt. Hun har en dum tanke at hun mener hun lukter kuse. Anonymous poster hash: 1777b...d5d såper også sykt mye oppi musa. Anonymous poster hash: 1777b...d5d 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Hverken såpe eller parfyme har noe å gjøre i vagina. Be henne om å slutte med dette så kanskje det gir seg kjapt, da slimhinnene ikke blir irritert lenger av disse kjemikaliene! Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Hun sprayer parfyme opp i, og bruker "sykt mye såpe" i slufsa (for å fortsette med forskjellige ord med samme mening) og dere lurer på hvorfor det svir når dere har sex? Slutt med parfymen... noe lukt må man regne med i disse områdene og så lenge man er normalt hygienisk er det vanligvis ikke noe problem. Unngå også vanlig såpe, prøv heller med intimsåpe. Men selv da bør det vel ikke brukes langt oppi der. Ellers er ikke penetrering et must for at begge skal ha det fint. Bruk alternative metoder når det medfører ubehag for henne når dere har samleie. 2 Lenke til kommentar
Loverdose Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Hæ!? Spruter hun parfyme oppi skjeden? Hva i all verden... Fitte skal jo lukte fitte. Lukter det fisk derimot er det nok bakteriell vaginose. Det er nok å vaske seg hver dag med vann, eventuelt en svært mild intimsåpe. For mye vask resulterer fort i sopp. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Dama di er dum. Si fra om dette! Få henne til å slutte med parfyme. Si at hun stanker fælt fordi hun ødelegger ph-balansen ved å bruke feil midler. Hun trenger en intimsåpe og intet annet. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Om å gjøre å bruke flest mulig synonymer på vagina i førstepost eller? Wow. 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 Noen lukter mer enn andre. Sånn er det bare og det må hun sikkert bare lære seg å leve med. Som de andre sier: slutt å såpevaske og parfymere musa. I motsetning til hva mange sier Så lukter ikke alle "godt". Noen lukter sterkt helt naturlig men selvfølgelig smart å sjekke at det ikke er noe galt. Kjæresten min lukter sterkt og vi Har fått undersøkt og bekreftet at alt er som det skal være. Jeg bare lar være å fingre samtidig som jeg utfører oralsex. Kan også nevne at fødsel faktisk hjalp her. Overraskende nok Så må kroppen hennes Har endret flora eller noe etter fødselen for hun lukter langt mindre etter at vi ble foreldre. Anonymous poster hash: b6195...438 Lenke til kommentar
G Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 (endret) Kan også nevne at fødsel faktisk hjalp her. Overraskende nok Så må kroppen hennes Har endret flora eller noe etter fødselen for hun lukter langt mindre etter at vi ble foreldre. Anonymous poster hash: b6195...438 Det må vel gå an å få tak i eller utvikle en "fittekultur" som man kan spraye i vagina. Er sikkert utfordrende nok. Her er det store muligheter for å tjene en slant penger Tenker i de baner at "den som får det til å lukte roser, eller andre ting folk liker vil treffe innertier." For mage og tarm så har man jo forskjellige bakterikultur-preparater, og man skal også ha litt flaks med å få riktig kultur der. Selv om alt ser ut til å fungere, så vil en annen person ha andre bakteriesammensetninger i sin fordøyelse. Så det ser jo ut til at slik flora på forskjellige steder i kroppen har liknende forutsetninger, at det er store individuelle forskjeller. Endret 11. april 2016 av G Lenke til kommentar
Harley Davidson Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Noen lukter mer enn andre. Sånn er det bare og det må hun sikkert bare lære seg å leve med. Som de andre sier: slutt å såpevaske og parfymere musa. I motsetning til hva mange sier Så lukter ikke alle "godt". Noen lukter sterkt helt naturlig men selvfølgelig smart å sjekke at det ikke er noe galt. Kjæresten min lukter sterkt og vi Har fått undersøkt og bekreftet at alt er som det skal være. Jeg bare lar være å fingre samtidig som jeg utfører oralsex. Kan også nevne at fødsel faktisk hjalp her. Overraskende nok Så må kroppen hennes Har endret flora eller noe etter fødselen for hun lukter langt mindre etter at vi ble foreldre. Anonymous poster hash: b6195...438 Er vel heller du som har mistet luktesansen etter å ha skiftet x antall bleier? :-) 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Er glad jeg har sluppet å få barn, men også det å ha opplevd å skifte bleier unner jeg ikke noen Så det er derfor jeg har bevart god luktesans ja! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 Er vel heller du som har mistet luktesansen etter å ha skiftet x antall bleier? :-) Haha! Kanskje det Anonymous poster hash: b6195...438 Lenke til kommentar
G Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 (endret) dette begrepet falt meg plutselig inn: "fittekuren" Forresten, på den mer seriøse siden: http://www.cdc.gov/std/treatment/2010/vaginal-discharge.htm Endret 11. april 2016 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå