hean Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Tror TV-en er fra 2012 og mener det skal være mulig men finner ikke ut hvordan. Er Smart HUB. Hjeeeeelp Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Kjøpe en ChromeCast til 350kr og plugge inn i en HDMI-port? Sømløst, billig og perfekt Lenke til kommentar
indahla Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 (endret) Kjøpe en ChromeCast til 350kr og plugge inn i en HDMI-port? Sømløst, billig og perfekt Really? Sømløst er app'en på TVen. Med ChromeCast må du ha en mobil eller nettbrett for å styre den. Ikke sømløst.. (men er god løsning, bare ikke like god som app'en direkte på TVen) Edit: Men det hjelper ikke TS. Beklager.. Endret 28. april 2016 av indahla Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 Alternativt kan man jo kjøpe ny tv, siden "smart-tv" er noe av det mest idiotiske som har kommet siden hoppestaver. At man må kjøpe ny tv for å holde ting oppdatert er en merkelig løsning. Min Samsung-tv får ikke Netflix HDR-oppdateringen før i juni-juli, takket være Samsungs ønske om å selge årets tv, og LG har betalt masse penger for å bli "preferred device". Nei, takke meg til eksterne enheter man har litt mer kontroll over Lenke til kommentar
hean Skrevet 28. april 2016 Forfatter Del Skrevet 28. april 2016 Alternativt kan man jo kjøpe ny tv, siden "smart-tv" er noe av det mest idiotiske som har kommet siden hoppestaver. At man må kjøpe ny tv for å holde ting oppdatert er en merkelig løsning. Min Samsung-tv får ikke Netflix HDR-oppdateringen før i juni-juli, takket være Samsungs ønske om å selge årets tv, og LG har betalt masse penger for å bli "preferred device". Nei, takke meg til eksterne enheter man har litt mer kontroll over Litt teit at det ikke fungerer så klart men lar ikke slikt gå så innpå meg at jeg plutselig hater ALT av Smart-TV. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå