Gå til innhold

Svekket forum aktivitet

Velmont

Anbefalte innlegg

Hei, som dere sikkert har merket saa har egentlig forumaktiviteten gaatt ned siden forumet vaart ble flyttet ifra hw.no til programmer.no. Vi klarte aa holde rimelig aktivitet en tid etter, men naa gaar det ned igjen. De interessante traadene er ganske mye vekk, vi sitter igjen med noen sp0rmsaal angaaende forskjellige ting samt noen heller rare traader.

Kanalen vaar #alinux.no gaar imidlertid veldig bra, og vi er vitne til at den tar over for mye av aktiviteten her. Jeg synes det er ganske synd siden forumet er mye bedre strukturert (selvf0lgelig) og enklere for alle aa finne informasjonen de trenger.

Det som blir sagt paa irc forsvinner naar vi sletter loggene - og hvem sitter naa og leser loggene? #alinux.no er en veldig sosial kanal, som gaar meget ofte offtopic pga. tilknytningene oss imellom (hehe, det h0rtes litt for "cheezy" ut), vi snakker om dagligdagse ting osv. Dessverre har ogsaa mange av de tingene som tidligere ble tatt opp i forumet naa gaatt over til irc kanalen. F.eks "woow, jeg fant dette kule programmet blablalb". Eller "denne nyheten var veldig interessant".

Er det noen slike ting, som folk faktisk kunne hatt en god hyggelig diskusjon paa her i forumet - som ogsaa er relatert til *nix da, saa vil jeg oppfordre dere til aa poste det her :)

Bruk forumet, bli aktiv! :yes::woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
trodde linux-delen av dette forummet og forummet til alinix var 'delt' mellom nettstedene jeg.......

(at det var samme forum, men at en hadde tilgang til det fra begge sidene)

Selvfølgelig. Men når Alinux.no kommer opp får Linux / Unix en egen plass under forum kategorier til venstre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...