Tuffe Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Det jeg lurer hva skjer når du, sletter en applikasjon fra telefonen. Den blir jo borte fra telefonen. Men hva med at en har hat tilgang på informasjon på telefonen. Hva skjer med dette etter avinstalert app.. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Selv om du sletter en app, så vil det som regel bli liggende igjen filer i mappa til denne appen. På min HTC pleier jeg å slette disse mappene manuelt dersom jeg har testa en app og deretter fjernet den. Lenke til kommentar
Tuffe Skrevet 10. april 2016 Forfatter Del Skrevet 10. april 2016 Takk for info. Så det kan ligge info på telefonen min etter sletting. Men hva med alt dem skal ha tilgang på,hvorfor skal dem egentlig ha det. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Takk for info. Så det kan ligge info på telefonen min etter sletting. Men hva med alt dem skal ha tilgang på,hvorfor skal dem egentlig ha det. Det kan være flere ting, ofte for at de skal kunne vise reklame i appen. Finner du en app som du synes skal ha litt vel i overkant mye rettigheter til at du føler deg fortrolig med dette, så kan du la vær å installere appen - evt finne en tilsvarende app fra en annen utvikler. Lenke til kommentar
Tuffe Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 Så det er meint mest for reklame og ikke at dem er inne på telefonen og sjekker alt som er der... Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Så det er meint mest for reklame og ikke at dem er inne på telefonen og sjekker alt som er der... Kan vel være det óg strengt tatt. Ekte epostadressen er relative verdifulle for aktører som produserer reklame & søppelpost. Hverken jeg eller du kan vite med sikkerhet hva en app vil bruke rettighetene til... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå