Gondul Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Er det noen som vet hvor man kan få tak i denne? Har sjekket en del rundt på nettet, men finner ikke noen som har den, så fint om noen kunne ha hjulpet meg der. Har sendt e-mail til diverse leverandører, men ikke fått noen respons enda. Lenke til kommentar
intercool Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Sjekk databutikken.com, de selger iallefall den gammle aquariusen, mulig de kan ta inn den ny på forspørsel. ? Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Sjekka siden demmes nå, fant ikke den gamle typen, og de stenger selvfølgelig klokken 16....Skal sjekke mere til Mandagen, er det noen andre dere vet om? Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Har jeg feilpostet nå? Ser det er andre tråder som er blitt stengt fordi de skulle ha ligget under vannkjøling på overklokking.no, pleace let me know.. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) http://www.startit.no/ casemods -> kjølere edit: ooppsss. Det var aquariusII, ikke III Endret 21. november 2003 av tigerdip Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Hmm...er det mye foskjel på 2 og 3 utgaven? Er forsåvidt ny innenfor vannkjøling, så jeg må innrømme at jeg ikke har sett 2-er utgaven, noen som har en link el? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hadde denne posten ligget under "vannkjøling" så hadde sikkert noen kunnet svare Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Sant nok!! Lenke til kommentar
tjilstad Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 www.netconnection.no, har II'ern, ta kontakt med de, kan vel sikkert skaffe III'ern Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Det ser ikke ut som om den Aquarius 3 kommer til å yte så veldig imponerende akkurat (veldig liten radiator). Se heller på Koolance Exos eller Corsair Hydrocool om du er interessert i ekstern vannkjøling. Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Feilpostet, bruk vannkjølings-forumet under hovedkategorien "overklokking". For øvrig anbefaler jeg heller Waterchill - da har du et sett som er MYE mer verdt å ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg