Toketorp Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Seilbåt i tre varianter Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Stilsikkert, både båt og "naust". Flott å se. Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 Stilsikkert, både båt og "naust". Flott å se. Takker, ja "naustet" sto ikke tilbake for båten. Det kunne nok vært litt mer luft under båten (bilde nr. 2), men den sto i et slags arbeidsrom med mye rot i forgrunnen. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Hvis mulig kunne jeg tenkt meg at du hadde fått detaljene i båtens treverk enda litt bedre fram. Snakker bare om V1 her. En beskjæring ville jeg tatt rett på oversiden av den hvite stripa for det vil øke spenningen i bildet. Ellres OK utsnitt og komp. Roar Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 Hvis mulig kunne jeg tenkt meg at du hadde fått detaljene i båtens treverk enda litt bedre fram. Snakker bare om V1 her. En beskjæring ville jeg tatt rett på oversiden av den hvite stripa for det vil øke spenningen i bildet. Ellres OK utsnitt og komp. Roar Enig, tenkte det samme etter at jeg så bildet på skjermen her. Da ville jeg også fått bort "rotet" på venstre side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg