molna Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 ST55 er jo dritbra, skjønner ikke helt hva du ikke liker ved den. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 St55 er en KJMEPE stilig mobil som sikkrt har mye bra med den skal vist også være helt utrolig ille å skrive meldinger på og den mangler java... Og har som så mange andre mobiler nå for tiden en veldig dårlig batterikapasitet... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 ST55 er jo dritbra, skjønner ikke helt hva du ikke liker ved den. Jeg liker ikke batteritiden,jeg har hørt at joysticken er fæl og tastene ser jo helt forferdelig tette ut. Dessuten skal hvist den være ganske så treg?` Hvis tastene går an og venne seg til,og at den nye SW gjør at den blir raskere og bedere blir kanskje St60 en knakanes bra telefon. Lenke til kommentar
molna Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 jeg har hørt at joysticken er fæl og tastene ser jo helt forferdelig tette ut. Dessuten skal hvist den være ganske så treg? 'har hørt' 'skal visst være' Jaja... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Var vell ikke akuratt det jeg mente,her i Norge har vell ikke akuratt salget gått helt topp? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Z200 har solgt såpass bra i Norge at leverandørene har gått helt tomt for den. Er snakk om en snau måned før de får inn nok igjen. Er veldig populær hos 30-40 åringer som vil ha en stilig telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå