Gå til innhold

Z200 - En kjempeflopp?

Ingar

Anbefalte innlegg

Den nye Sony Ericssonen er jo helt på trynet mener jeg!

For det føste må jeg gi SE skryt for 128X128p 4k stn skrem,grei nok den(ihverdall mot 256 101X80)

Men hva er vitsen naar de har fjernet mophun,mms, og heller ikke java?

Heller ikke WAP 2.0!!

Og de har heller ikke greid og putte inn Vrally2...

Greit nok at det er en *motetelefon* men at MMS er overflodig forde,det skonner jeg ikke baeret av ass.. :grumpy:

Synd,men en saa fin telefon :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
z200 skal nok være "billig telefonen.."

du må nok gå opp ca. 1 tusenlapp for å få z600 som har nesten alt du nevnte...

har ingen forståelse hvorfor ikke mms finnes når det først er fargeskjerm... :roll:

"billigtelefon" til 2000-2500,da kan du tenke deg SE T300/310 har i forhold..Dessuten ser Z600 som de har lagt to telefonen oppå hværandre.. ;)

Lenke til kommentar

Z200 mangler noen viktige funksjoner, for noen. jeg bruker aldri MMS, men java det er noe jeg bruker litt, men det mange som ikke bruker noen av disse tingene, greit at 100% av folka på forumet her bruker hvertfall en av disse funkjsonene, de fleste bruker kanskje begge, men så er vi litt mer enn normalt interresert i mobil. Det er en hel haug med folk som vil ha en litt stilig telefon, som kan ringe og sende meldinger, og for dem er jo denne telefonen grei.

Liker personlig designet VELDIG godt den ser utrolig fin ut, når den ikke er slått opp da. Innvendig ser den litt rar ut, knappene spesielt *grin*

Men ellers ser den utrolig fin ut liker spesielt klokka *grin* Litt synd at den er såpass stor som den er :grine:

Endret av siemens:-)
Lenke til kommentar
Du er fjortis, også bruker du aldri MMS?  :wow:

Det var da merkelig syns jeg.

Vell, jeg har sent det en gang bare for å prøve å se om det funka, men ikke noe mer enn det, gidder ikke sende MMS når jeg ikke har kamera på mobilen, det er litt teit å sende slike bilder man laster ned fra internett og slikt, da er det like greit å sende EMS syns jeg....en annen grunn til at jeg ikke sender MMS er at de få av vennene mine ikke har mobiler med fargeskjerm :!: , og dermed ikke kan ta imot MMS. I tillegg er det litt dyrt, ti kroner, er det ikke det det koster?

Endret av siemens:-)
Lenke til kommentar

når du ikke har kamera er det ikke fult så merkelig ;)

men jeg lover deg; det er bra med mms når du først har kamera....

slippper du å skrive så mye... fks. kan du bare ta bilde av noe istedenfor ådrive på å skrive mye før du kommer til pointet... desuten er mms gratis (i en uke til... :grine: )

Lenke til kommentar
Dessuten ser Z600 som de har lagt to telefonen oppå hværandre.. ;)

jeg har aldri likt z600...

lite minne og stygt design.. og er fullt enig i at designet måtte de ha kommet på når de var på reise til norge og fikk øye på en stor feit matpakke :lol:

absolutt verdt å betale 1000 kr mere for nesen 5 ganger så mye minne... bedre kamera, skjerm og design på samsung e700 eneste minus på den er menyene og at den mangler pop3 og bluetooth... :shrug:

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
jeg har aldri likt z600...

lite minne og stygt design..

Eg fekk min z600 for 2500,- og eg må sei at eg aldri har hatt ein betre telefon. Skal være einig i at det er litt lite minne og at designet ikkje er opptimalt, men det er ingen stygg mobil! Hadde man fått z600 med designet til z200 så hadde det vært rått!

Og at en mobil som e700 skal være ute bluetooth og pop3 er jo heilt sinnsjukt!

Endret av provides
Lenke til kommentar

Sony ericsson Z200 er en helt OK mobil :thumbs:

Dette er jo en design telefon, der Sony Ericsson satser på billige mobiler som kan "flippes" enkelt opp! ;) Eneste "lille" ulempen er at den har ikke så mye plass,slik at du kan lagre bilder som kompiser sender (Som de har tatt selv)...

Men personlig synes jeg at dette er en mobil med stil og ikke minst bra design...Z200 danker ihvertfall ut Nokia 3510i som forsåvidt er en JÆVLI stygg mobil, alle har den og forstår ikke hvorfor de ikke satset på en Z200 :angry:

Men men, forskjellige meninger:) Liker man Nokia, ja så liker man Nokia..For å være litt mer personlig så må jeg bare si at den beste Nokia telefonen som er laget tildags dato er: 3210'en..har ikke likt de nyere :)

Det er jo også GANSKE så arti å lure folk med at klokka på Z200'en er et kamera, mange har blitt lurt trill rundt, og det fryder meg noe inni granskauen:)

som sagt: Dette er en OK mobil, og liker du design så er dette en mobil for DEG:)

Lenke til kommentar

Hva trenger du WAP2.0 til da?

trenger og trenger,det er bare at når du putter de i T300 og T310 ser jeg ingen grunn til ikke og putte det inn i Z200 heller.

Dessuten,grunne til at denne er så utrolig dårlig utstyrt,er at SE har fått det for seg at en stor del av brukerene ikke trenger fine ting som MMS og java og bare vill ha bra design.

Lenke til kommentar
Når er jo ingen av disse mobilene lagd av SonyE selv da, men av et Taiwansk firma.

Hadde kanskje vært en fordel for SonyE å hatt litt mer kontroll på hvilke funksjoner som ble lagt inn i mobilene de bestiller :)

ikke så smart og la andre lage mobilene for seg,de beste exempelet på det må jo være Siemens ST55 :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...