Roar Kneppen Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Ansiktuttrykket gir inntrykk av at hun ikke er helt fornøyd med fotografen og har mest lyst til å gå sin vei. Men det er jo et fotografisk uttrykk det også. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Er ho litt sur fordi ho må posere i høye hæler og pysj før ho skal krype til køys? Min lille amatørhjerne tenker at det skulle vært bittelitt mer luft over henne kanskje? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 10. april 2016 Forfatter Del Skrevet 10. april 2016 Ansiktuttrykket gir inntrykk av at hun ikke er helt fornøyd med fotografen og har mest lyst til å gå sin vei. Men det er jo et fotografisk uttrykk det også. Roar Ei modell som har flere ansiktsuttrykk og poseringer enn de fleste - og moro hadde vi det selv om flere av bildene ikke gir helt det inntrykket ! Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 10. april 2016 Forfatter Del Skrevet 10. april 2016 Er ho litt sur fordi ho må posere i høye hæler og pysj før ho skal krype til køys? Min lille amatørhjerne tenker at det skulle vært bittelitt mer luft over henne kanskje? Tenk å kalle en dress for pysj ! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Er ho litt sur fordi ho må posere i høye hæler og pysj før ho skal krype til køys? Min lille amatørhjerne tenker at det skulle vært bittelitt mer luft over henne kanskje? Tenk å kalle en dress for pysj ! Hehe...kunne ikke dy meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg