Thoto79 Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Man tror det ikke før man får inviten, men det var altså det jeg hadde fått iløpet av natten ifra denne samme pinsevenn møkkagjengen. Altså en invite til ett facebook arrangement med oppfordring til å møte opp for en ny runde "mot-barnevernet, slå unga dine i fred" demo foran stortinget imorgen. Det jeg skrev inn som svar på eventen der egner seg neppe på trykk her på forumet... Nok for faenmeg være nok. Det må da være tusenvis av mennesker som føler for å arrangere en knusende mot-demonstrasjon her? Helt utrolig at denne religiøse umoralske møkkagjengen får stå her midt i Oslo sentrum uimotsagt. Bannere kan lyde noe sånn som: "Du klasker til ungen din - Jeg knekker nesa di" "Nei til religiøs vold i Norge" "Oppdragelsesvold må straffes med fengsel" "Barnevernet! Redd barna før religionen stjeler dem" 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Nå det er en demonstrasjon jeg kan stille meg bak. 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Samme her, "nei til vold mot barn" kunne også funka, kunne kanskje lurt med noen fra "andre siden" også da For de er vel imot vold mot barn om man spør de, men antagelig for å kunne slå de når man finner det passende... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå