Roar Kneppen Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Fint utrykk i dette lett softede portrettet. Den mørke stanga forstyrre nok noe så jeg ville gjort noe der. Velger meg svarthviten. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Flott, soft og fint portrett. Jeg også tar s/hv tenker jeg. Er også litt usikker på den stanga.. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Et flott "soft portrett". Synes det sitter som et skudd. Synes bildet skal være som det er, i forhold til utsnitt og innhold. Virker ikke så oppstilt når det er andre elementer i bildet, som f.eks. den nevnte stanga. En del av miljøet Jonas befinner seg i når bildet blir tatt. Flott kar forresten:-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Uttrykksfullt. Går for sv/hv-versjonen. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 10. april 2016 Forfatter Del Skrevet 10. april 2016 Fint utrykk i dette lett softede portrettet. Den mørke stanga forstyrre nok noe så jeg ville gjort noe der. Velger meg svarthviten. Roar Takk, Roar Litt stang ut, altså? Ja, ja... jeg synes stanga skaper litt miljø og hører med komposisjonsmessig, men det beror på øyet som ser. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 10. april 2016 Forfatter Del Skrevet 10. april 2016 Flott, soft og fint portrett. Jeg også tar s/hv tenker jeg. Er også litt usikker på den stanga.. Tusen takk, Helene Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 10. april 2016 Forfatter Del Skrevet 10. april 2016 Et flott "soft portrett". Synes det sitter som et skudd. Synes bildet skal være som det er, i forhold til utsnitt og innhold. Virker ikke så oppstilt når det er andre elementer i bildet, som f.eks. den nevnte stanga. En del av miljøet Jonas befinner seg i når bildet blir tatt. Flott kar forresten:-) Tusen takk, Pentaxen Jeg tenkte vel litt som deg. Jonas er en fin fyr Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 10. april 2016 Forfatter Del Skrevet 10. april 2016 Uttrykksfullt. Går for sv/hv-versjonen. Mvh Ragnar Tusen takk, Ragnar. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 10. april 2016 Forfatter Del Skrevet 10. april 2016 Bildet er ubehandlet bortsett fra en lett oppskarping og beskjæring. Dette objektivet tegner sånn. Blender 1,2. Dybdeskarpheten dekker egentlig kun iris i (hans) høyre øye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg